نماینده مردم نطنز در مجلس:
گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1402/10/12 11:00
شناسه : 405232

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت ایشان در سازماندهی نیروهای مقاومت بی‌نظیر بود و امروز امنیت موجود در ایران را مدیون تدبیر شهید سلیمانی هستیم.

رحمت‌الله فیروزی در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: خداباوری، شجاعت، عمل‌گرایی، تدین و روحیه اخلاص ایشان مثال‌زدنی بود. اخلاص این شهید سرافراز از او شخصیتی خلل‌ناپذیر و مقاوم ساخته بود به طوری که با تمام توان در خدمت منافع ملی بود.جاذبه ایشان بسیار بود و افراد بسیاری جذب اخلاق و رفتار او می‌شدند.

وی افزود: این شهید بینش دقیقی از شرایط موجود منطقه داشت و دشمن را به خوبی می‌شناخت و برای نابودی تروریست‌های تکفیری برنامه‌ریزی دقیقی انجام داد و خطر داعش را مرتفع کرد. توکل شهید سلیمانی به خدا مثال‌زدنی بود و این توکل سبب شد به یک انسان خودساخته تبدیل شود به‌گونه‌ای که امروز او به عنوان یک الگو و مکتب شناخته می‌شود.

نماینده مردم نطنز در مجلس، تصریح کرد: دشمن از روزی که وضعیت سوریه را به اغتشاش کشاند تحلیل کرده بود که نظام بشار اسد را ظرف چند ماه سرنگون می‌کند که با تلاش جبهه مقاومت بشار اسد مقاوم ماند و نه تنها در انزوا قرار نگرفت بلکه امروز در حوزه خلیج فارس نقش فعالی دارد که این مهم از دستاوردهای شهید سلیمانی است.

فیروزی ادامه داد: در عراق نیز زمانی که داعش اعلام خلافت کرد تصور می‌کردند در تهران هم چنین خواهند کرد که دیدیم با تلاش سردار سلیمانی شکست سنگینی خوردند. مدیریت ایشان در سازماندهی نیروهای مقاومت بی‌نظیر بود و امروز امنیت موجود در ایران را مدیون تدبیر شهید سلیمانی هستیم.

 

پاسخی بگذارید