دادستان بویین زهرا خبر داد؛
تاریخ : 1402/10/18 11:59
شناسه : 405310

قزوین- دادستان عمومی و انقلاب بویین زهرا از شناسایی و دستگیری ۶ نفر از مدیران یک گروه فضای مجازی توهین کننده به شهدای حادثه تروریستی کرمان در این شهرستان خبر داد.

محمد رضا کرمی در این خصوص اظهار کرد: یکی از گروه‌های فضای مجازی در شهرستان بویین زهرا با بیش از ۱۵۰۰ عضو، ضمن توهین به مقدسات، آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و انتشار مطالبی حاوی محتوای توهین‌آمیز به ساحت مقدس شهدا و شهدای حادثه تروریستی کرمان اقدام نموده و ناراحتی مردم شهید پرور منطقه را در پی داشته است.

وی ادامه داد: پیرو دستور دادستان کل کشور و تاکید دادستان مرکز استان مبنی بر برخورد با هتاکان به شهدای حادثه تروریستی کرمان و با درخواست اعضای شورا و اهالی روستاهای منطقه بلافاصله دستور شناسایی و دستگیری مدیران این گروه در دستور کار قرار گرفت.

کرمی اضافه کرد: بعد از توقف فعالیت این گروه در یکی از روستاهای منطقه، ۶ نفر از مدیران آن شناسایی و دستگیر شده و برای آنان به اتهام توهین به مقدسات و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی پرونده قضائی تشکیل گردید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه‌های انتظامی و امنیتی همواره در حال رصد فضای مجازی بوده و طبق دستور دادستان کل کشور افرادی را که با هم‌آوایی با معاندان، به مقدسات نظام جمهوری اسلامی و شهدا توهین می‌کنند شناسایی کرده و جهت تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی خواهند کرد.

پاسخی بگذارید