هانی زاده:
تاریخ : 1402/11/15 11:02
شناسه : 405652

کارشناس مسایل سیاست خارجی گفت: آمریکا در نسل کشی غزه شریک است و با فرافکنی علیه جمهوری اسلامی ایران به دنبال بازسازی حیثیت از دست رفته خود نزد جهانیان است.

«حسن هانی زاده» با اشاره به تجاوز آمریکا به عراق و سوریه، اظهار کرد: در حال حاضر رژیم صهیونیستی و آمریکا در جنگ غزه با ناکامی مواجه شده‌اند، تلاششان بر این است که بحران را به خارج از این رژیم منتقل کنند تا اسرائیل را از باتلاق غزه نجات دهند.

وی به نقش بازدارنده محور مقاومت در جنگ غزه، توقیف کشتی‌های حامل سلاح برای رژیم صهیونیستی و حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا اشاره کرد و افزود: حملات آمریکا نوعی ماجراجویی برای ضربه زدن به محور مقاومت است چرا که معتقد هستند که مقاومت غزه برآیند مدیریت منسجم محور مقاومت بوده است.

کارشناس مسائل سیاست خارجی در ادامه اقدامات هماهنگ محور مقاومت را سبب کاهش فشار در غزه دانست و با اشاره به شهادت مستشاران ایرانی در سوریه، خاطرنشان کرد: حملات اخیر تلاش مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی برای انزوای ایران بود که شکست خورده است. آنها با هدف قرار دادن مستشاران نظامی ایرانی به دنبال کسب یک پیروزی و انحراف افکار عمومی از جنایات در غزه است. آمریکا در نسل کشی غزه شریک است و با فرافکنی علیه جمهوری اسلامی ایران به دنبال بازسازی حیثیت از دست رفته خود نزد جهانیان است.

پاسخی بگذارید