تاریخ : 1395/11/27 18:08
شناسه : 16989

یوونتوس صدرنشین سری A ایتالیا باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر پورتو پرتغال به میدان برود.

یووه دو سال قبل توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا در برلین راه یابد ولی برابر بارسلونا شکست خورد و نایب قهرمان شد. فابیو کاپلو درباره شانس قهرمانی یووه در این فصل یوونتوس گفت: امسال یووه را مدعی جدی قهرمانی در لیگ قهرمانان می‌دانم. بازیکنانی که اکنون در تیم یووه هستند، چند سالی است که در کنار هم بازی می‌کنند. این تیم نیز به خوبی در تابستان تقویت شد و خرید میرالم پیانیچ و گونسالو ایگواین برای تیم بسیار مهم بود. به همین خاطر من یووه را یکی از آماده‌ترین تیم‌های این فصل اروپا می‌دانم که شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

کاپلو ادامه داد: یووه در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و باید به ماسیمیلیانو آلگری تبریک گفت که این شرایط را برای بازیکنانش ایجاد کرده است. او باعث شده است بازیکنان یووه خطرناک‌تر از قبل شوند. البته هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. باید ببینیم یووه می‌تواند فرم خوب خودش را تا پایان این رقابت‌ها نگه دارد یا خیر.

سرمربی سابق یووه در پایان به تمجید از ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات بیانکونری پرداخت و گفت: مانژو الان یک مثال واقعی برای مهاجم مدرن در فوتبال است. در همه جای زمین دیده می‌شود. این بهترین امکان را به آلگری می‌دهد تا از تمام نقاط زمین برای حمله کردن استفاده کند. 

یوونتوس این هفته باید در لیگ ایتالیا برابر پالرمو ایتالیا قرار بگیرد و هفته آینده در لیگ قهرمانان رودرروی پورتو قرار خواهد گرفت. دیداری که می‌تواند تحت تاثیر حضور جانلوییجی بوفون و ایکر کاسیاس، دو دروازه‌بان بزرگ جهان نیز باشد.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید