تاریخ : 1397/12/19 16:07
شناسه : 206009

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری پاکدشت گفت: به کمک نهاد کتابخانه های عمومی و ارشاد تلاش کردیم تا گام های موثری در زمینه ترویج سرانه مطالعه برداریم، حرکت خوبی ایجاد شده اما با نقطه آرمانی فاصله داریم.


به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز پاکدشت،حسین شیرازی در حاشیه طرح کتابخانه گردی که به همت اداره کتابخانه های عمومی پاکدشت برگزار شد، اظهار کرد: امروز جلوه های بسیار زیبایی از کتاب را در گروه های سنی مختلف در کتابخانه رسول اکرم(ص) مشاهده کردیم، خانواده هایی که از عملکرد این نهاد راضی بودند و فرزندان خود را از سنین پایین عضو کتابخانه نمودند و از مزایای آن بهره مند شدند.

وی گفت: در مکتب و دین مبین اسلام به موضوع کتاب و کتابخوانی تاکید ویژه ی شده و این امر از سوی مقام معظم رهبری و رئیس جمهور نیز تاکید بسیار شده است، در تلاش هستیم با برگزاری جلسات مستمر انجمن کتابخانه که به دستور فرماندار جلسات مکرری برگزار شده باعث رفع مشکلات شویم و بخصوص در سطح نوجوانان و جوانان بتوانیم رضایتمندی بیشتری را شاهد باشیم.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار پاکدشت بیان کرد: افزایش سرانه مطالعه، افزایش آگاهی جامعه یکی از موثرترین راه ها برای پیشگیری از بزه کاری و دیگر آسیب های اجتماعی است. وی تصریح کرد: یکی از محورهایی که مانیز به جد آنرا پیگیری می کنیم در راستای همین موضوع است هرچه افزایش مطالعه و آگاهی را داشته باشیم، می توانیم امیدوار باشیم که به نقطه آرمانی نزدیک شویم.

وی گفت: باتوجه به مهاجرپذیر بودن شهرستان و افزایش جمعیت در کوتاه مدت در بسترسازی همزمان با رشد جمعیت کمی عقب هستیم، برخی مناطق فاقد زیرساخت های لازم هستند که در تفاهمی که بین شهرداری پاکدشت برای تامین این زیرساخت اعلام آمادگی نموده است، دو بخشداری مرکزی و شریف آباد نیز در این راستا کمک های خوبی داشته اند، همه دستگاه ها مکلف شدند با توجه به امکانات موجود حرکت های خوبی را در این حوزه مهم ایجاد کنند.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید