تاریخ : 1398/04/1 21:54
شناسه : 207594

معاون سیاسی انتظامی فرماندار پاکدشت گفت:هزینه انسانی زیادی برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر پرداخت نموده ایم.



به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز،حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان پاکدشت در سخنرانی قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن اشاره به فرارسیدن  هفته مبارزه با مواد مخدر گفت : افغانستان ۸۵ درصد موادمخدر جهان را تامین می کند.

شیرازی گفت: با اشغال افغانستان توسط آمریکا در سال ۲۰۰۱، مسئله سوُ مصرف در منطقه فراگیر گردید و با حیله های آمریکایی ها با مناسبات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و منطقه ای گره خورد و باعث ناامنی زیادی برای کشورهای همجوار چون ایران گردید.

وی تصریح کرد: هزینه انسانی زیادی برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر پرداخت نموده ایم ؛3700 شهید و 1200 نفر جانباز در مسیر حفظ امنیت تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده که سردار شهید بهزاد تفرشی و شهید علی عباسی از شهدای معزز شهرستان پاکدشت در این راه به لقاء الله پیوسته اند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار پاکدشت بیان کرد: آموزشهای فراگیر در سطح مدارس برای دانش آموزان به منزله گروههای در معرض خطر با رویکرد پیشگیرانه از سال 1393 شروع شده و استمرار دارد.

شیرازی افزود: در کمیته مشارکتهای مردمی شورای هماهنگی طی سال 1397 مبلغ قریب به 120میلیون تومان بابت جمع آوری معتادین متجاهر و پرخطر از سطح معابر و سپردن به مراکز اقامتی جهت درمان و بازپروری هزینه شده است اما عدم وجود یک مرکز نگهداری و بازپروری تحت عنوان مرکز ماده 16 هنوز مهمترین چالش شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاکدشت است .

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید