تاریخ : 1398/07/15 18:49
شناسه : 209522

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: وزارت نیرو باید برای حل و فصل مشکلات کوچه شهید قسمت خانی در بخش مرکزی ری ورود کند تا از خطر برق گرفتگی جلوگیری و سلامت جانی اهالی حفظ شود.



به گزارش شاخه سبز از شهرری - حسن خلیل آبادی در چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری درجمع خبرنگاران  بیان کرد : تمدن 8 هزار ساله ری باید جایگاه خاص و ویژه ی خود را در تقویم سال پیدا کند زیرا این شهرستان شناسنامه تاریخ ایران محسوب می شود.


خلیل آبادی ادامه داد :  برای ثبت و تعیین روزی در تقویم فراخوانی عمومی اعلام خواهد شد تا در پایان آبان ماه سال جاری بتوانیم پیشنهادی را ارائه به کمیته ارزیابی کنیم و سپس به شورای فرهنگ عمومی ارجاع دهیم و گفتنی است از فردی که توانسته باشد نظرش را برای تعیین "روز ری" مصوب کند، تقدیر بعمل خواهد آمد.


رئیس شورای اسلامی شهرستان ری عنوان کرد : جای خالی کمیته گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در شهرستان ری بسیار احساس می شد که امروز توانستیم بر اساس الزامات تاکید شده از سوی رئیس اداره میراث فرهنگی ری آن را با سرپرستی زندی رئیس شورای شهر حسن آباد فشافویه و عضویت خداکرمی و پناهنده، دو عضو شورای شهرستان  تشکیل دهیم تا بتوانیم آثار خود را بهتر نگهداری و در نشر فرهنگ پویا عمل کنیم.


وی با اشاره بر گرامیداشت روز روستا، تصریح کرد : برای رونق فرهنگ گردشگری در روستاها باید به سمت اشتغال سبز روی آورد و از صدور مجوزهای صنایع آلاینده برای استقرار در حاشیه روستاها بر حذر بود تا آن توسعه ای که مدنظر مردم و مسوولین است، اتفاق بیافتد.


خلیل آبادی در پاسخ به پیگیری لازم برای اهالی کوچه شهید قسمت خانی در صالح آباد شرقی بخش مرکزی ری ، گفت: باید در راستای امنیت شبکه برقی در این ناحیه بیشتر تلاش کرد تا به سلامت اهالی آسیبی وارد نشود. پیشنهاد ما در این راستا تعامل و همکاری وزارت نیرو با شهرستان ری هست تا کابل ها در زیر زمین استقرار یابند و خطرات به حداقل برسد چون این کار موجب آزاد سازی زمین ها و افت مابه تفاوت ها خواهد شد که مردم بتوانند با فروش زمین های خود ازین محل نقل مکان کنند.


انتهای پیام /


پاسخی بگذارید