تاریخ : 1395/12/22 17:27
شناسه : 24905

 مسوت اوزیل در این فصل ستاره خاموش آرسنالی‌ها بوده است. او نتوانسته است از ابتدای فصل تاکنون عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد. البته ممکن است سیاست‌های ونگر و آرایش تاکتیکی این مربی نیز تاثیری در بازی‌های ضعیف اوزیل داشته باشد.

مسوت اوزیل درباره شرایط خود در این تیم گفت: هر چیزی در پایان فصل امکان دارد رخ بدهد. صحبت‌هایی با سران آرسنال داشتم. نمی‌دانم قرار است چه اتفاقتی رخ بدهد. الان فقط تمرکز من روی موفقیت با تیم در فصل جاری است. یکی از دلایلی که به آرسنال آمدم به خاطر آرسن ونگر بود ولی بعضی وقت‌ها چیزهایی در فوتبال خیلی سریع رخ می‌دهد که شما نمی‌توانید برنامه دقیق و خوبی داشته باشید. به همین خاطر باید بگویم آینده من در این تیم به تصمیم ونگر وابسته نیست. از اکنون چیزی مشخص نیست.

او درباره انتقادهایی که از او می‌شود نیز گفت: به این انتقادها عادت کردم چراکه از اول شروع فوتبالم در وردربرمن و در ادامه تیم ملی فوتبال آلمان و رئال مادرید و اکنون که در آرسنال هستم، چنین انتقاداتی شنیده شده است. همیشه انتقاد وجود داشته است ولی من کار خودم را پیش می‌برم. 

او درباره شکست برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان نیز گفت: شکست‌ها همیشه ناراحت کننده هستند. یک سال با آرسنال قرارداد دارم و خیلی دوست دارم روزی قهرمان اروپا شوم. امیدوارم این اتفاق با آرسنال رخ بدهد. در غیر این صورت خوشحال خواهم شد روزی با تیم دیگری قهرمان اروپا شوم.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید