گروه: سایر / نطنز
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 36066

جاده کنونی تهران - مشهد 
در شأن ملت بزرگ ایران نیست
معضلی به نام " فراموشی " باعث میشود هر دولتی که سر کار می آید بدون توجه به آنچه از قبل ( مصوبات و توافقات ) اتفاق افتاده است و در ادامه کارهای نیم کاره ای است که روی زمین مانده و باید تمام شود . طرحها و ایده های خودش را یکی پس از دیگری در منظر نظر عموم قرار میدهد . جدای از آنکه طرحهای ملی عموماً ، بدون زمانبندی ( که اصل برنامه ریزی است ) تدوین میشود . نمونه بارزش ... آزاد راه تهران - شمال و 4 خطه شدن محور گرمسار - سمنان است . و طرحهای روی زمین مانده ی دیگری که چندین دولت را پشت سر گذاشته و هنوز بهره ای به مردم نداده که نداده !!!!!

خلاصه آنکه طرحهای ما به دلیل نبودن مشاور حقوقی هنگام عقد قرار داد و فقدان زمان بندی تحویل و اجرا بیشتر به یک کابوس و رویا شباهت دارند . یک قوه ی ناظره ی مردمی باید به این اتفاقات اشراف کامل داشته باشد و تا وجود طرح ناتمام و انجام نشده یا تعیین تکلیف نشده ، موضوع جدیدی را وارد برای مطرح کردن ، نداند و زمینه ی شلوغ پلوغی طرحهای رو هوا مانده و هزینه های بدون بازگشت را فراهم نکند . بفکر استفاده از بیت المال بصورت درست باشیم .

سید علی محمدی

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران

  1. ستاد

    سلام بر شما ستاد اقتصاد مقاومتی باید بر انجام دقیق طرحها بر اساس زمان بندی و الزام قید زمان بندی در طرحها هم تاکید و هم نظارت دقیق و مو شکافانه داشته باشد .

  2. استتار

    سلام برادر دلسوز و گرامی برای ساختن 10 تا ایران منابع داریم هم سرمایه ای و هم انسانی چون قراردادها با اشخاص خاص بسته میشه طرحها زمان میبره و خدمتها نوشدارو میشه

  3. شادیان

    سلام عجب حرف حسابی گفتید این جاده الان با 30 سال قبل فرقی نکرده نسبت توسعه در برابر آمار خودرو ها خیلی عقبه همانطور که در قدیم جوابگوی مردم نبودند الان هم نیستند .

  4. طلاکوب

    سلام برشما از حس هموطن دوستی شما مشعوف شدم گویی بر همه جای کشور اشراف دارید نیاز سنجی شما حرف ندارد . جاده سبزوار خیلی داغون است .

  5. ملتمس

    سلام خیلی چیزها در شان ملت نیست ولی الان هست خب به اونها هم برسید

  6. محفوظ

    سلام خب آستان قدس که داره برای زنده ها خرج کنند و خدمت رسانی نمایند ما قرار نیست مرده پرست باقی بمانیم