گروه: سایر / نطنز
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 39428

دغدغه های رهبری در سبک زندگی
2) تصادفات رانندگی

یکی از دل مشغولی های ضد جمعیتیِ ایران همین موضوع بالا است . خودروی ایرانی ، جاده ی ایرانی ، گواهینامه ی ایرانی ، راننده ی ایرانی و در نهایت :: تصادف در حد ویرانی !!!! یعنی رانندگان ما جوری تصادف میکنند که گویا در حال آزمایش ضریب ایمنی خودروی ساخت داخل کشور هستند . غافل از اینکه جاده ی واقعی محل آزمون و خطا نیست . واقعیت این است ( رانندگی سالم + راننده قانونمند + جاده ایمن + آموزش صحیح + احتیاط منطقی + خودروی سالم و استاندارد = سفر ایمن + خودروی سالم + کاهش تلفات انسانی + هوای تمیز + امید به ادامه زندگی )

یعنی این رو میخوام موکد عرض کنم که اگر شما در حین تردد ، تخلفی رو از سوی بقیه رانندگان !!!! دیدید ، اول جان خود و سرنشینان رو مد نظر قرار بدهید و همزمان با اون ، قانون رو مهم بشمارید ، و در نهایت به تقدم حق خودتان یا حق بقیه !! توجهتان را معطوف بدارید . البته در فرصت کوتاه پیش روی شما ، اگر به اولین مورد برسید که توجه کنید شاهکار نمودید . 

در نهایت لازم است برای کاهش تلفات انسانی { که باید آن را از دست دادن نسلهای آینده نام گذاری کرد } از خودمان شروع کنیم و هر یک از ما به سلامت رانندگی مان افزون کنیم و به آن اهمیت بدهیم . برای شما سفر های طولانی و با بازگشت آرزو دارم . هر ایرانی سر آغاز یک نسل است و یک سرمایه ملی محسوب میشود . 

سید علی محمدی

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران

  1. دلیریان

    سلام به شما فرهیخته ارجمند ممنونم از دید وسیعتان و واقع بینی نسبت به موضوعات اجتماعی حقیقت این است که اگر همه شرایط فراهم باشد باز هم ایرانی تصادف میکند . تغییر افکار برای تغییر رفتار بسیار لازم است.

  2. لاهیجی

    سلام مطلبتان خیلی خوب بود . ما اگر بخواهیم خوب در کنار هم باشیم باید از بزرگانمان کنار هم بودن را دیده باشیم . در بالا همدیگر را تحمل هم نمیکنند !! چه رسد به اینکه جمع شوند .

  3. ناظریان

    سلام و ممنون مردم باید خودشان را ارزشمند بدانند و تخلف را کاهنده ی ارزش اجتماعی اگر چنین شد موفق خواهیم شد .

  4. مهدیان

    سلام به شما همکار عزیز تر از جانم امیدوارم که تلاشهای شما راه را برای کاستن از مشکلات فراهم کند . اگر چه قراری بر کاستن وعده ها نبود .

  5. حادثه

    سلام بر شما خیلی خلاصه و جذاب خودرو سازی و رانندگی ایرانی رو خلاصه کردید

  6. وحید

    سلام بر سید علی خیلی گلی با طنزت خیلی طرفدار پیدا کردی و تو همه جا از تو و طنز هات ( نطنز هات ) صحبت میشه حتی شورای شهر مون هم ازت یاد میشه