فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:
تاریخ : 1400/12/15 12:56
شناسه : 400894

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی چابهار ۲ نفر از عاملان اصلی قتل مسلحانه یکی از اعضای دفتر امام جمعه اهل سنت آن شهرستان پس از ۲۵ روز فرار دستگیر شدند.

سردار احمد طاهری اظهارداشت: در تاریخ ۱۶ بهمن ماه سالجاری در پی تیراندای و قتل مسلحانه یکی از اعضای دفتر امام جمعه اهل سنت چابهار در خیابان شهید باهنر آن شهرستان توسط سرنشینان مسلح و ناشناس یک دستگاه سواری پژو پارس بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی مذکور قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی چابهار با تلاش شبانه روزی و جمع‌آوری سرنخ های موجود موفق شدند ۲ نفر از عاملان اصلی این جنایت را شناسایی و تلاش گسترده‌ای را برای دستگیری آنها آغاز کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرانجام با اشراف اطلاعاتی تیم رسیدگی کننده به پرونده، مخفیگاه این ۲ متهم شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه پس از ۲۵روز فرار دستگیر شدند.
وی تاکید کرد: متهمان دستگیر شده که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند با اقرار به جنایت ارتکابی اظهارداشتند با پیشنهاد سه نفر دیگر و در ازای دریافت مبلغی برای ارتکاب این قتل تحریک شده‌اند.
سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری دیگر متهمان متواری پرونده ادامه دارد.

پاسخی بگذارید