تاریخ : 1402/03/2 12:57
شناسه : 402883

شاخه سبز - آیین رونمایی از اطلس جمعیتی کشور که در راستای کمک به مسئولان کشور برای تصمیم گیری در حوزه جمعیتی از سوی سازمان نقشه برداری تهیه شده است، با حضور معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و سایر مسئولان برگزار شد.

 

به گزارش شاخه سبز، رییس سازمان تقشه برداری کشور در آیین رونمایی از اطلس جمعیتی کشور گفت: اطلس جمعیتی تحولی بزرگ برای اندازه و رشد جمعیت، ترکیبات، ازدواج و طلاق، نیروی کار و اشتغال خواهد داشت.

علی جاودانه روز دوشنبه در آیین رونمایی از اطلس جمعیتی کشور بر لزوم استفاده از تازه ترین اطلاعات در حوزه مدیریت کشور تاکید کرد و گفت: تهیه اطلس جمعیتی یکی از مسئولیت های سازمان برای کمک بهتر به تصمیم گیران و تصمیم سازان است.

وی ادامه داد: سازمان نقشه برداری در کنار وظایف فراوان در حوزه نقشه برداری طی ۳۰ سال اخیر در تهیه اطلس هایی مشارکت کرده است که اطلس ملی جمعیتی یکی از این مسئولیت ها است.

 

جاودانه تاکید کرد: اطلس جمعیت با نگاه به وضعیت کنونی و شناخت از وضعیت گذشته نگاهی به آینده دارد تا بتواند به تصمیم گیران و تصمیم سازان در حوزه جمعیت کمک کند تا ضعف ها، نقاط قوت و همچنین فرصت ها و تهدید ها برای اینده شناسایی شود.

پاسخی بگذارید