تاریخ : 1402/06/7 12:32
شناسه : 403937

در هفته دولت 1402، طی مراسمی با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان اَملش و مدیر مهندسی شرکت گاز گیلان، شعله گاز در روستای کوهستانی گلستانسرا برافروخته شد.

رشت-سمیه جوان- سید علیرضا میرباقری مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز استان گیلان در مراسم افتتاح گازرسانی به روستای صعب العبور و کوهستانی گلستانسرای شهرستان املش گفت: با برافروخته شدن مشعل گازرسانی به این روستا در هفته دولت امسال، مجموع روستاهای بهره مند از گاز در املش به 106 روستا و میزان بهره مندی خانوارهای روستایی شهرستان به 95.6 درصد رسیده است.

میرباقری با بیان اینکه برای گازرسانی به روستای گلستانسرا بیش از 860 میلیون تومان هزینه شده است، اظهار داشت: با گازرسانی به 22 خانوار در این روستا، مجموع مشترکین روستایی گازدار در املش به بیش از 23 هزار خانوار افزایش یافته است.

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز گیلان در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی و همکاری شایسته مردم و مسئولین املش برای انجام پروژه‌های گازرسانی در این شهرستان، بر گازرسانی به سایر نقاط باقیمانده استان تأکید کرد.

همچنین در این مراسم مختار رضایی فرماندار شهرستان املش با قدردانی از مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان گیلان برای گازرسانی گسترده به روستاهای شهرستان املش گفت: توجه ویژه نظام اسلامی و دولت خدمتگزار، ارائه خدمات بیشتر به مناطق کمتر توسعه یافته است و رسیدن نعمت گاز به روستای کوهستانی گلستانسرا گواه این مدعاست.

در پایان این مراسم مشعل گازرسانی به روستای کوهستانی گلستانسرای شهرستان املش توسط پدر شهید والامقام فروزنده برافروخته شد.

پاسخی بگذارید