گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1402/06/11 12:04
شناسه : 403962

 

مسابقات قهرمانی دستجات آزاد کشوری در رشته اسکیت هاکی و در سه رده سنی به میزبانی ‏قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شاخه سبز، مسابقات قهرمانی دستجات آزاد کشوری در رشته اسکیت ‏هاکی (اینلاین هاکی) در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و در  بخش پسران با ‏هدف توسعه اسکیت هاکی و نیز افزایش انگیزه ورزشکاران و اسکیت سوران، در 8 و 9 ‏شهریور ماه به میزبانی قم برگزار شد.

این دوره از مسابقات که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد، با حضور 21 تیم در ‏‏3 رده سنی همراه بود که در رده سنی نونهالان تیم ایران زمین اصفهان مقام اول، تیم انقلاب ‏تهران مقام دوم و تیم پوریای ولی ورامین مقام سوم را از آن خود کردند.

در بخش نوجوانان نیز تیم ام دات آر به مقام قهرمانی دست یافت و تیم آکادمی اسکیت قم ‏عنوان نائب قهرمانی را کسب کرد و تیم پوریای ولی ورامین مقام سوم این مسابقات را به ‏دست آورد.

همچنین در بخش جوانان نیز تیم ام دات آر قهرمان این مسابقات شد و تیم پوریای ولی ورامین ‏مقام دوم و تیم آکادمی اسکیت قم نیز عنوان سوم را از آن خود کردند.

گفتنی است این دوره از مسابقات در آکادمی اسکیت قم واقع در دهکده فرهنگی ورزشی شهید ‏شهناززاده که  مختص اسکیت هاکی است برگزار شد و در حاشیه این مسابقات علیرضا ‏نصیری نایب رئیس فدراسیون اسکیت و سرپرست انجمن اسکیت هاکی کشور از روند ‏برگزاری این مسابقات بازدید کرد.

پاسخی بگذارید