فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:
تاریخ : 1402/06/13 11:05
شناسه : 403986

فرمانده انتظامی استان از توقیف محموله بزرگ لوازم یدکی و قطعات خودروی خارجی قاچاق به ارزش 400 میلیارد ریال در شهرستان شهرضا خبر داد.

 

به گزارش شاخه سبز ؛ سردار حمید علینقیان پور بیان داشت: ماموران ایستگاه ایست وبازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون کشنده که از استان های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بودند مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد رانندگان هر ۲ خودرو فاقد هرگونه مدارک و اسناد معتبر برای بار خود هستند افزود: پس از هماهنگی های لازم با مرجع قضائی خودروهای مذکور مورد بازرسی قرار گرفتند که در نتیجه این عملیات ۱۹۸ هزار لوازم یدکی و قطعات خودرو که همگی خارجی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش تقریبی این محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه رانندگان خودروها دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

علینقیان پور در خاتمه از افزایش برخورد ماموران پلیس استان اصفهان با محموله های قاچاق کالا نسبت سال قبل خبر داد و گفت: در طول ساعات شبانه روز و در تمامی ورودی های و خروجی استان خودروهای حامل بار با تجهیزات هوشمندی که در اختیار داریم رصد می شوند و به قاچاقچیان هشدار می دهم که بدانند راه های استان اصفهان برای آنان نا امن خواهد بود.

پاسخی بگذارید