گروه: سایر / نطنز
تاریخ : 1348/10/11 03:00
شناسه : 44910

تبلیغات برای شورای شهر بود ولی
آقا شهر رو ببین .... چه وضعیه !!!

بالاخره پس از 7 روز و شب ، فرصت خود شناسانی داوطلبان دستیابی به کرسی های ساختمان شهید باکری قم ، 535 نفر داوطلب " خدمت " دست از کار معرفی خود کشیدند تا پس از یک روز آرامش در فضای شهری ، مردم برای تعیین مسیر آینده ی ایران اسلامی و قم عزیز در 29 اردیبهشت اثر گذار شوند . ولی داوطلبانی که همراهانشان و مبلغانشان به هر جایی که دستشان رسید ، نماینده مورد علاقه و نظرشان را برای مدیریت و برنامه ریزی اداره امور شهرمان تبلیغ کردند ، انصافاً مردم را شرمنده کردند . ولی ای کاش مردم هم در مقابل میدانستند :: کسی که در نظافت شهرمان اینگونه اخلال ایجاد میکند ، شایستگی نشستن بر کرسی مدیریت شهری را ندارد . اگر چه این کار از جانب هواداران او هم رخ داده باشد ، لازم است از این فرد حمایت نشود . چرا که حمایت مردم از چنین فردی به منزله ی زیر پا گذاشتن اخلاق ، در تبلیغات سالم و بصیرت اجتماعی پایین است . برخی هم با برپایی ایستگاه صلواتی و دادن شربت ، در کثیف کردن خیابانهای شهرمان نقش بسیار زیادی را ایفا کردند . ( البته من با برپایی این مراسم در داخل بوستانها و تبلیغ اخلاق خوب در شهر پاک موافقم و دوره بعدی این گفتار را به رفتار تبدیل خواهم کرد !!!!!! ) انصافاً کسانی که با استفاده از تبلیغات مجازی ، اعم از پیامک و تلگرام و غیره ، خود یا داوطلب خود را به دیگران معرفی کردند . اینها حقیقتاً در گفتار و کردارشان  مرد بودند و در میدان رقابت بین طرفداران اخلاق شهری  و طرفداران بی اخلاقی شهری مردانه حرکت کردند . لااقل این داوطلبان محترم و معزز و گرامی و شریف در عمل به نظافت شهری و آرامش بصری شهرمان رای دادند . متاسفانه در مقابل این کردار نیک ، برخی از تبلیغ کنندگان به در و دیوار مردم و تابلوهای برق و تیر های برق و پلهای هوایی و دکه تلفن و غیره هم رحم نکردند . حتی برخی خودشان را از درختان محدود پردیسان آویزان کردند تا 4 تا رای بیشتر کسب کنند . مردم ما باید بیاموزند تا اخلاق را ملاک اول انتخاب اصلح خود قرار دهند سپس به توانایی های فرد داوطلب در جهت تصاحب یک کرسی توجه نمایند . به امید پیروزی اخلاق در میدان لیز رقابتهای انتخاناتی . لازم به ذکر است :: آرامش سیاسی حق مسلم ماست ::

سید علی محمدی

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران

  1. نظافت

    سلام بر شما و ممنون از ریز بینی تان این یک موهبت است برای ما بدانیم که پاکیزگی برایمان کم اهمیت است . برای کسب یک کرسی حاضریم شهرمان را به این حالت درآوریم. مسئولانی هم که مکان لازم را برای این امر ترتیب نداده بودند هم متهم ردیف دوم اند .

  2. سلامت

    عرض ارادت محضر نویسنده توانا چرا واقعا تو ایران تقدیر و تشکر انجام نمیشه کارگرها درست کار میکنند از کارفرما تقدیر میشه با پاداشهای میلیونی اخلاق مرده گویا