تاریخ : 1395/11/26 18:03
شناسه : 16634
عبدالمهدی نصیرزاده در افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور که در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد، گفت: نخستین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات بیش از 1300 ورزشکار، مربی و داور از 29 استان کشور حضور دارند، تصریح کرد: ورزشکاران در 7 رشته ورزشی فوتسال، بسکتبال، والیبال، تکواندو، کاراته، ووشو و شنا از تاریخ 24 تا 30 بهمن ماه به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور اظهار کرد: این مسابقات موجب همدلی و وحدت بیشتر دانشجویان به ویژه در دانشگاه پیام نور می‌شود.

نصیرزاده در بخشی از سخنان خود به موفقیت دانشجویان کشورمان دربیست هشتمین المپیاد دانشجویان جهان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته کاروان اعزامی در مسابقات توانست در جایگاه نهم دنیا قرار بگیرد که افتخاری برای کشور بود.

وی افزود: تعداد مدال های بیشتر بانوان دانشجوی کشور از آقایان در این رویداد ورزشی نشان از توان فراوان دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور دارد.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور در پایان از اعزام نفرات برتر این مسابقات به مسابقات برون مرزی و حضور در تیم های حاضر درلیگ های حرفه ای با عنوان باشگاه دانشگاه پیام نور خبرداد.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید