تاریخ : 1397/10/13 21:45
شناسه : 205124


بیسیم چی شهید همت در دیدار با رئیس بنیاد شهید پاکدشت گفت: اگر نیم نگاهی به کوچه های شهر پاکدشت بیندازیم در هر کوچه یک تا ۳ شهید می زیستند و اکنون عکس هایشان در نگاه کوچه ها باقی مانده است.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز ، ظهر امروز و با حضور سعید پازوکی خزانه دار شورای اسلامی شهر پاکدشت، نشست دو جانبه وی با رضا مدنی رئیس بنیاد شهید در دفتر بنیاد برگزار شد.

پازوکی که در دوران جنگ خود بیسیم چی فرماندهان بزرگی چون شهید همت بود، در دیدار با مدنی به یاد شهدایی که روزگار دوستان وی بودند آغاز به بازگو نمودن کلام همراهان شهیدش نمود و از رشادتهای فرزندان پاکدشت در گردان حمزه روایت کرد.

وی افزود:پاکدشت خطه مردان و زنان انقلابی است، آن زمان که غاصبان به مرز کشور هجوم آوردند رمق ایستادن در وجود جوانان خطه پاکدشت نماند.

خزانه دار شورای اسلامی شهر پاکدشت بیان کرد:اگر نیم نگاهی به کوچه های شهر پاکدشت بیندازیم در هر کوچه یک تا ۳ شهید می زیستند و اکنون عکس هایشان در نگاه کوچه ها باقی مانده است.

وی در ادامه از همت مسئولان در دیدار و تکریم خانواده شهدا کلام به میان آورد و گفت: مسئولان شهرستان خود از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند و در این مسیر بنیاد را هرگز تنها نخواهند گذاشت.

وی تصریح کرد: شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت چون دیگر مسئولان رویکرد مثبتی دارند و خود را وام دار شهدا می دانند.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید