تاریخ : 1397/11/28 13:07
شناسه : 205709


فرماندار پاکدشت گفت: پویایی و تفاوت دیدگاه ها و سلیقه ها را بخشی از مقتضیات جامعه ی جوان ایران دانسته و تاکید کرد که اختلافات احتمالی موضوعی طبیعی و داخلی است و دراین میان جایی برای بدخواهان انقلاب و مردم انقلابی ایران وجود ندارد .


فرماندار پاکدشت در گفتگوی اختصاصی با معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز در پاکدشت، بیان کرد : یکی از مهمترین اصول انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب امروز  سردمداران امریکا نماد تفکر استکباری و حمایت از خشونت و ظلم در اقصی نقاط جهان به شمار می روند.


تمهیدی گفت: طی سالیان گذشته ملت عزیز ایران با پیروی از آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی و آراء و افکار امام راحل و مقام معظم رهبری در میدان عمل با تقدیم هزاران شهید و جانباز درمقابل استیلای دوباره ی استکبار بر ایران سربلند، ایستادند و در ادامه نیز با حفظ وحدت و انسجام، عقلانیت و پرهیز از احساس زدگی، که مورد تاکید مقام معظم رهبری ست، در مسیر مبارزه با استکبار راه شهدای خود را تا پای جان ادامه خواهیم داد.


وی ضمن محکوم کردن موج سواری های اخیر برخی رسانه های معاند کشور و مردم ایران از فضای بوجود آمده، پویایی و تفاوت دیدگاه ها و سلیقه ها را بخشی از مقتضیات جامعه ی جوان ایران دانسته و تاکید کرد که اختلافات احتمالی موضوعی طبیعی و داخلی است و دراین میان جایی برای بدخواهان انقلاب و مردم انقلابی ایران وجود ندارد .


فرماندار پاکدشت با اشاره به طرحها و برنامه های مهم عمرانی در دست اجرا در پاکدشت، بر عزم جدی خادمین مردم شریف شهرستان بر پیگیری شبانه روزی این پروژه ها تاکید کرد.


انتهای پیام/


پاسخی بگذارید