تاریخ : 1397/12/2 11:55
شناسه : 205781


رئیس اداره کتابخانه های عمومی پاکدشت گفت: کتاب نقشه زندگی برای ساختن فردای زیباست که می تواند تجربه ها را برای داشتن اندیشه ناب برای ترسیم مسیر موفق در زندگی نمایان کند.

به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز از پاکدشت ، محمد کارخانه در نشست نقد و بررسی کتاب " شوراب" کتاب را سرچشمه زندگی دانست و اظهار کرد: کتاب ترسیمی از تجربه گذشته برای ساختن آینده ناب است و برای این مهم نیاز به خواندن آن است.

وی گفت:کتاب نقشه زندگی برای ساختن فردای زیباست که می تواند تجربه ها را برای داشتن اندیشه ناب برای ترسیم مسیر موفق در زندگی نمایان کند.

وی در ادامه با بیان اهمیت ترویج فرهنگ خواندن در جامعه امروز، افزود: با وجود گسترش انواع وسایل رسانه از قبیل تلگرام و... نیاز نوجوان و جوان ما همچنان به کتاب روز بروز افزایش می یابد زیرا در کتاب مطالب صحت دارد و نوجوان و جوان می تواند به آن اعتماد کند.

کارخانه با بیان رویکرد مثبت جوانان برای شرکت در جلسات نقد و بررسی کتاب، بیان کرد: در جلسات نقد و بررسی، حاضرین کتاب مدنظر را مورد بحث قرار می دهند که این بررسی باعث می شود تا جرقه های رشد نبوغ فکری برای خلق کتب مهم تر با قلم زیبا و روان شکل بگیرد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی پاکدشت تصریح کرد: حضور نویسندگان بنام کشور در جمع جوانان و نوجوانانی که کتاب را جز جدایی ناپذیر از خود می دانند، برای بیان اطلاعات و به اشتراک گذاری تجارب نویسنده و به نگارش درامدن قلم نسلی که باید آینده کشور را بسازند از دیگر اهداف برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب است.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید