تاریخ : 1397/12/10 20:42
شناسه : 205884

امام جمعه پاکدشت گفت: اگر آمریکا و همراهانش از شکستی که در سوریه و عراق از ملت ایران خوردند دق بکند، حق دارد.



به گزارش شاخه سبز از پاکدشت، حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی امام جمعه پاکدشت در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن نمازجمعه این هفته، به دیدار رئیس جمهور سوریه و رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: دیدار بشاراسد رئیس جمهور سوریه هفته گذشته بعد از هشت سال جنگ تحمیلی در این کشور انجام شد.

وی گفت: بشار اسدصرفا برای تشکر از رهبری و ملت ایران آمد، مردم سوریه و عراق خوب می دانند توطئه کفار(داعشی ها) فقط به خاطر تدبیر رهبر معظم انقلاب ایران به ثمر ننشست، اگر آقا وارد میدان نمی شد، نه عراق و نه سوریه باقی می ماند و نه از امنیت در ایران خبری بود.

لزومی بیان کرد: امروز اگر آمریکا و همراهانش از این تدبیر رهبری و استقامت ملت ایران از غصه بمیرد حق دارند.

وی تصریح کرد: به برکت خون شهدای مدافع حرم این پیروزی حاصل شد، در آن ابتدای آغاز جنگ برخی به ظاهر روشنفکر و افراد مریض می گفتندچرا به‌سوریه و عراق کمک می کنید، "چراغی که به منزل رواست به مسجد حرام است" حالا همانها سخنرانی می کنند که چقدر به نفع حفظ امنیت ایران شد که جوانان ما به ۲۰۰۰کیلومتر آن طرف برای مبارزه با کفار رفتند؛ در آینده همه به تدبیر رهبری که اینچنین عمیق اندیشیدند اعتراف خواهند کرد.

امام جمعه پاکدشت در ادامه به دیدار مداحان کشور با رهبری اشاره کرد و گفت: رهبری در این دیدار به نکات ارزشمندی اشاره فرمودند که مداحان سرمایه ی برای ایران هستند و برخی مداحی ها از ارزش یک منبر هم بالاتر است، مثل مداحی های اقای آهنگران در ۸سال دفاع مقدس که ایجاد انگیزه می کرد.

وی افزود: رهبری در این دیدار به چند نکته هشدار دهنده اشاره فرمودند که مهمترین آن نهاد خانواده بود؛ رهبری فرمودند که دشمنان اسلام تلاش دارند زن و مرد ایرانی غربی زندگی کنندو برای همین منظور خانواده های ایرانی و سبک زندگی شان را هدف قرار داده اند در حالی که ما الگوی زندگی مان، زندگی مولا امیرالمومنین و حضرت زهراست.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید