گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1398/02/7 14:46
شناسه : 206564

رئیس اداره استثنایی قم از برگزاری نمایشگاه جلوه‌های توانمندی از کودکان استثنایی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه آثار تولیدی دانش‌آموزان استثنایی در معرض دید عموم گذاشته می‌شود.



به گزارش خبرنگار شاخه سبز، هاجر شعاعی ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه از برگزاری نمایشگاه جلوه‌های توانمندی از کودکان استثنایی خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت 3 روز در خیابان جوادالائمه_ هنرستان رویش برگزار می شود.

رئیس اداره استثنایی قم ضمن عرض تشکر و با بیان اینکه سال گذشته این نمایشگاه با استقبال خوبی همراه بود بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، همچون سنوات گذشته آگاه سازی و معرفی توانمندی‌های دانش‌آموزان استثنایی(کودکان خورشید) است تا حضور عموم سبب افزایش هرچه بیشتر اعتماد به نفس آنان باشد.

وی افزود: این نمایشگاه حاصل کار دانش‌آموزان مقطع متوسطه و رشته کاردانش است که رده سنی آنها از 16 تا 22 سال می‌باشند.

شعاعی گفت: این نمایشگاه با شعار "خواستن، توانستن است"؛ به فروش آثاری چون چرم‌دوزی، ساخت کاردستی و... می پردازد.

رئیس اداره استثنایی قم با اشاره به مشکلات دانش‌آموزان استثنایی خاطر نشان کرد: رفتار مناسب همراه با توجه، محبت و به دور از ترحم بهترین هدیه در هنگام ملاقات با این دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان است.

وی ادامه داد: مراجعه‌کنندگان می‌توانند در روزهای 8/2/98 لغایت 11/2/98 از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ از این نمایشگاه بازدید نمایند.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید