گروه: سایر / یادداشت
تاریخ : 1398/02/15 15:47
شناسه : 206649


هدی سادات چاوشی: فعلا خودرو نخرید... فعلا زمان خوبی برای خرید خودرو نیست... درخواست سخنگوی تعزیرات از مردم برای عدم خریداری خودرو... فعلا خودرو نخرید، خودرو ارزان میشود...

احتمالا شما هم به عنوان یک ایرانی بارها خبرهایی را مبنی بر این قبیل، شنیده‌اید و گوشتان از این صداها پر است.

وقتی بیانات رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه‌ای (9/2/94) را مرورمی‌کنم: "مگر شما برنامه ریزی ندارید؟" و یا جمله ای دیگر که اظهار کردند(1/1/97): "فعالان اقتصادی و تولیدگران با سرمایه گذاری، مسئولان با برنامه‌ریزی، جوانان با دانش و طراحی و کارگران با کار و تلاش محصولی به جامعه ارائه می‌کنند... و اگر بتوانیم 20 درصد نیاز بازارهای 15 همسایه ایران را با کالای مرغوب ایرانی تامین کنیم در ایجاد اشتغال و افزایش ثروت ملی گامهای مهمی برداشته‌ایم."
و حتی جملۀ حجت الاسلام روحانی (5/1/97) را برای خود مرور می‌کنم: "تولیدکنندگان باید در وهله اول جنس باکیفیت و با قیمت رقابتی تولید کنند..." و یا جمله‌ای دیگر که عنوان کردند (29/5/95): "اگر تولید ما با استاندارهای جهانی منطبق نباشد و کیفیت لازم را نداشته باشد و شرایط کشور باعث شود که آن محصول گران‌تر از محصول رقیب به دست ما برسد قطعا اگر در بازار صادرات هم موفق باشیم نمی توانیم برای میان مدت و بلند مدت ادامه دهیم."

در نهایت یک سوال برایم تداعی میشود.. مگر میشود درایت مسئولان برتر در کشور منطبق بر «اصل کیفیت باشد» و "محرومیت زدایی و توانمند سازی اقتصادی و اجتماعی به عنوان هدف"؛ اما "قیمت" ماجرای پرشنیده از کلاف سردرگم روزگارمان در دنیای اقتصادی _ اجتماعی و لقلقۀ زبان از عام و خاص باشد؟!

شاید شایسته باشد که بگوییم خودروسازان محترم، بدانید و آگاه باشید با توجه به شرایط کنونی! کیفیت در خودروسازی هدف ما بوده و خواهد بود نه صحبت از قطعه‌سازی و قیمت!

و شاید بهتر باشد بگوییم الا یا ایهاالاخودروسازان/ علیکم بالمتون لا بالحواشی!!!_____

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید