تاریخ : 1398/03/27 17:09
شناسه : 207501

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهرستان‌های استان تهران با اشاره به‌ضرورت خدمت‌رسانی به خانواده شهدا آر افتتاح دفتر مشاوره رایگان برای نخستین بار در بنیادشهیدپاکدشت خبر داد.



 به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز؛ دفتر مشاوره پاکدشت با حضور عباسی معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، نسرین هلال زاده رئیس اداره مددکاری و مشاوره بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن لزومی امام‌جمعه پاکدشت و جمعی از خانواده معظم شهدا در ساختمان بنیاد شهید برگزار شد که، خانواده شهدا با اعلام رضایت از برنامه‌های اجرایی توسط ریاست جدید بنیاد شهید خواهان یاری‌رسانی تهران برای اجرای دیگر برنامه‌های ایشان در شهرستان پاکدشت شدند.


عباسی در این مراسم با اشاره به لزوم خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران اظهار داشت: تمام مسئولان شهرستانی و استانی باید در راستای خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران تلاش کنند.


وی بیان کرد: افتتاح دفتر مشاوره رایگان قدم مثبتی در جهت خدمت‌رسانی مفید و مؤثر به خانواده شهدا و ایثارگران است که امید است به‌خوبی اجرایی شده و به الگویی برای سایر شهرستان‌ها نیز تبدیل شود.


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهرستان‌های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: همه ما مدیون ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان و صبر و بردباری خانواده‌های آن‌ها هستیم بنابراین درراه خدمت‌رسانی و کمک به این عزیزان نباید از هیچ تلاشی فروگذار کنیم.


در مراسم افتتاحیه دفتر مشاوره در بنیاد شهید پاکدشت، علی اکبر راهچمنی پدر بزرگوار شهید والامقام مدافع حرم ابوالفضل راهچمنی، ضمن تشکر از پیگیری های رئیس بنیاد شهید شهرستان گفت:رئیس بنیادشهید پاکدشت خاضعانه در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می کنند.


وی افزود: ایشان با پیگیری های مکرر توانسته بخشی از مشکلات را مرتفع کند و همچنان با وجود برخی مشکلات همچنان برای رفاه حال خانواده شهدا، جانبازان تلاش می کند.


راهچمنی اظهار کرد: ارتباط خوبی با مسئولان شهرستان با وجود زمان کم حضورشان برقرار نموده تا رفاه بیشتری برای جامعه هدف بنیادشهید ایجاد کند؛ اکنون ایشان پیگیر حل مشکل بیمه درمانی است که ان شاالله با یاری خدای متعال و حمایت مسئولان در این مسیر نیز موفق باشند.


وی گفت: پیگیری های ایشان بر همه مبرهن است و خانواده های معظم شهدا و جانبازان از ایشان راضی و خشنود هستند و دعای خیرشان همراه ایشان است.


*افتتاح دفتر مشاوره گامی موثر در خدمت رسانی به خانواده شهدا است


مدنی در این مراسم با توجه به سرعت روزافزون تغییر در زندگی سنتی و پیشروی به سوی زندگی ماشینی، بهره گیری از مشاوران مجرب را لازمه زندگی امروز دانست و اظهار داشت: تحولات زیادی در بنیان های جوامع در اثر حرکت از دوران گذر از سنتی به سمت زندگی ماشینی و صنعتی در حال شکل گیری است برای حرکت در این مسیر باید با اصول آن آشنا شویم.


وی بیان کرد: در مرحله طلاقی این دو زندگی، آسیب های اجتماعی و روحی و روانی چون طلاق، اعتیاد، خودکشی، مشکلات تحصیلی، اختلافات خانوادگی، نارضایتی شغلی، اضطراب، افسردگی و... می تواند برای هرکسی پیش بیاید که می تواند محصول ناخوانده زندگی صنعتی دانست، برای رفع موارد مذکور می توان از مشاوره بهره مند شد، در واقع مشاوره یک علم است که می تواند ورود به زندگی صنعتی را آسانتر کند.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت افزود: جامعه امروز نیاز به واکسینه شدن در مقابل بیماری های عاطفی، رفتاری دارند؛ مشاوره دستیابی به سلامتی انجام بایدها و فاصله گرفتن از نبایدهاست و این نیاز توسط مشاوران قابل مرتفع شدن است.


انتهای متن/

پاسخی بگذارید