تاریخ : 1398/05/22 22:46
شناسه : 208648

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: انتقاد پذیری موجب رشد و تعالی اهداف در سازمان می شود.



به گزارش شاخه سبز از شهرری - احمد اسماعیلی راد در آیین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان ری که باحضور بخشدار مرکزی وکهریزک برگزار شد، بیان کرد: فعالان رسانه ای از گذشته تابحال برای سیانت از اهداف کلی و جزئی هر سازمان قدم در این راه گذاشتند و ایستادگی کردند. ارزش قلم به دست و نگرش شما بستگی دارد چون اصحاب رسانه هستند که پیگیر دغدغه های مردم هستند.



اسماعیلی راد افزود: خبرنگاران در تمامی اوقات، سعی بر آن دارند رسالت خود را بدرستی به هدف برسانند. زیرا شاید محدودیت هایی برای ما مسوولان ایجاد شود که از مظلومیت مردم باخبر نباشیم ولی یک خبرنگار می تواند با دسته بندی حرفه ای مشکلات مردمی به مدیران انتقاد کند.



فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مدیران نباید محدودیت در پیشروی کار خبری ایجاد کنند چون با ایجاد مانع، تسهیل در رفع مشکلات عقب رانده می شود. البته شاید محدودیت هایی در شهرستان وجود داشته باشد. ولی همین که خبرنگار و مدیر اجرایی بتوانند همدیگر را درک کنند قطعا ادامه روند نابودی مشکلات در منطقه توسع می یابد.



وی اظهار کرد : مسوولین در سطح شهرستان بر اهمیت حرفه خبرنگاری و خبررسانی تاکید دارند  کار شما از آن جهت خطیر است که  برخی ها در بیان مشکلات اداری جبهه دارند و در همین زمینه هست که خبرنگاران با ترفندی خلاقانه رسالت خبری خود را بخوبی انجام می دهند و با شفافیت و رعایت اصول اطلاع رسانی معضلات را در راستای مصلحت اندیشی مردم انجام می دهند به همین واسطه شغل شما از پرمخاطره ترین حرفه ها بشمار می رود.



اسماعیلی راد حرفه ی خبرنگاری را مقدس خواند و گفت : یک مدیر می تواند در موارد امنیتی برای حفظ منافع مردمی در کل جامعه با حساسیت خاص امور را پیش گیرد. هیچ موردی نباید جلوی کار خبری را بگیرد. رسالت خبرنگاری نهی از منکر است وقتی وظیفه ای درست توسط شما اصلاح شود قطعا به سر منزل مقصود رسیده ایم.



فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: خبرنگاران شهرری درتمامی فصول با ناملایمتی ها و دغدغه ها ی ما مسوولین همگام می شوند ولی همه را به جان می خرند و بنده خود به این تلاش و کوشش شما ارج می نهم.



وی با تاکید بر اینکه هر انتقاد موجب رشد و تعالی هر سازمان می شود، افزود: اگر سازمانی مورد نقد قرار نگیرد، دچار رخوت، سستی و بی عملی می شود. چون نقص را نمی شناسد و ممکن است راه را اشتباه پیش گیرند. لذا گزارش عملکرد مدیران باید مورد ارزیابی خبرنگاران قرار گیرد.


انتهای پیام/


پاسخی بگذارید