تاریخ : 1398/07/6 16:38
شناسه : 209444

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: افزایش فشارها نه تنها موجب بی ثباتی ما نمی شود بلکه استوارسازی در عرصه مقاومت را در ملت ما افزایش می دهد.



به گزارش شاخه سبز از شهرری - احمد اسماعیلی‌راد در آئین برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح بیان کرد : خاک پای رزمندگانی که از کشور حفاظت و سیانت می کنند در جهان، توتیای چشم ملت است. بنابراین رشادت 8 ساله ایثارگران مملکت ما نیز متبرک است. 

اسماعیلی راد افزود: 46 کشور حمایت از عراق داشتند ولی با همت ایثارگران، رزمندگان و جانبازان با جان‌فشانی، از خودگذشتگی و ایثاراین دوران را با هر سختی، آسان به پایان رساندیم. 

وی ادامه داد: رزمندگان و ایثارگران اجازه تجاوز دشمن به حتی یک وجب از خاک کشور را ندادند، عرصه جهاد هنوز ادامه دارد و نیروهای خدومی در سراسر کشور در حال حفاظت از کشور هستند و مانند نیروهای بسیجی از مرزها دفاع می‌کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار کرد: کشور ما در مرکز هجوم دشمنی ها واقع شده اما در همین شرایط امن ترین نقطه در منطقه هستیم. زیرا نیروهای خدوم و خدمتگزار ما در این مرزو بوم متعهد در نظام جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی می کنندو با افزایش فشارها نیز پایداری بیشتری از خود نشان می دهند. 

اسماعیلی راد خاطرنشان کرد : آنطور که مقام معظم رهبری فرمودنده ملت ایران جزو ملت های عظیم در طول تاریخ است. لذا همین طور هم خوشبختانه پای حراست از کیان کشور استوار ایستاده اند و در برابر ظالم از مظلوم دفاع می کنند. 

وی بیان کرد : استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی راه درست است که اگر امروز نیروهای سیاسی ما در سازمان ملل حضور دارند و سرافرازانه قدم برمی دارند به پشتوانه حمایت این ملت از آنان است. 


  انتهای پیام/

پاسخی بگذارید