تاریخ : 1398/07/10 20:17
شناسه : 209488

سومین نمایشگاه چاپ، بسته بندی، فرآوری و ماشین آلات غذایی از 10 الی 13 مهر ماه در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تهران آغاز به کار کرد.


به گزارش شاخه سبز از ری - محمد رئوف قادری مدیر عامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در جمع خبرنگاران بیان کرد : سومین نمایشگاه چاپ، بسته بندی و ماشین آلات غذایی که مورد حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد، در تلاش است تا با توجه به توانمندی‌های داخلی در حوزه ساخت ماشین آلات و دانش فنی نیروهای متخصص داخلی، بتواند سهمی در بدست آوردن بازار 500 میلیونی منطقه و افزایش سهم صادراتی کشور در حوزه ماشین آلات و خدمات چاپ داشته باشد.


   رئوف قادری افزود : تعداد 155 شرکت در فضایی به مساحت بیش از 7500 مترمربع آخرین دستاوردها و تکنولوژی های خود را در این رویداد به نمایش می گذارند. 


 مدیر عامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب ادامه داد : در این نمایشگاه، شرکت هایی با زمینه فعالیت ماشین آلات و خدمات چاپ، صنعت کارتن سازی و مقوا، چاپ دیجیتال پارچه، ماشین آلات و تجهیزات بسته بندی و ماشین آلات و تجهیزات تولید مواد غذایی حضور دارند.   


وی اضافه کرد : هیات های تجاری از کشورهای عراق، افغانستان و آذربایجان و همچنین هیات های متخصص از استان های مختلف کشور از این نمایشگاه بازدید خواهند داشت.  


رئوف قادری خاطر نشان کرد : همزمان با این نمایشگاه که نسبت به سال گذشته از رشد 30 درصدی برخوردار می باشد، کارگاه های آموزشی متنوعی توسط برگزار می شود. 


  انتهای پیام/

پاسخی بگذارید