تاریخ : 1398/07/23 17:37
شناسه : 209575

مسوول کمیته ارزیابی عملکرد ستاد اربعین شهرستان ری بر نحوه خدمات رسانی در افزایش رضایتمندی راه پیمایان تاکید کرد و افزود : تمامی اقدامات ستاد برای بهبود برنامه ریزی در سال آینده مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - معصومه علیدخت در نشست خبری ستاد اربعین شهرستان ری بیان کرد : در کمیته ارزیابی عملکرد ما بیشتر بر میزان رضایتمندی راه پیمایان در نحوه خدمت‌رسانی تاکید داریم و همچنین در این راستا به شناسایی نقاط ضعف و قوت به منظور ارتقای برنامه ریزی در سال آینده می پردازیم.  

علیدخت به تشریح عملکرد این کمیته پرداخت و گفت: جلساتی با اداره اجتماعی فرمانداری ویژه ری، اداره تبلیغات اسلامی ری، شهرداری های باقرشهر و کهریزک وحسن آبادفشافویه،سرکلانتری نهم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ری، سپاه،بخشداری های تابعه، اتاق اصناف ری، آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، شهرداری منطقه 20 داشتیم.

  مسوول کمیته ارزیابی عملکرد ستاد اربعین شهرستان ری افزود: در جلسات برگزار شده با ادارات مذکور تطبیق وظیفه کمیته ها با شرح وظایف تعیین شده در شیوه نامه پیاده روی اربعین، بررسی مصوبات ستاد اربعین و نحوه اجرایی شدن آن ها، بررسی سطح رضایتمندی جاماندگان از نحوه ارائه خدمات و گزارش به کمیته ، هدایت و راهنمایی شهروندان و حل مشکلات احتمالی، اعلام شماره شکایات مردمی و انتقادات آن ها، عنوان و مورد بررسی و آماده اجرا در مراسم آتی قرار گرفت.

   انتهای پیام/

پاسخی بگذارید