گروه: سایر / یادداشت
تاریخ : 1398/07/25 11:38
شناسه : 209581

طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق واقع در جنوب شرق فارس، غرب و شمال هرمزگان و همچنین ارتفاعات مرکزی کرمان رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: از روز شنبه (۲۷ مهر ماه) سامانه بارشی جدیدی از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود.

صادق ضیائیان در گفتگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت هوای کشور گفت: طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی مناطق واقع در جنوب شرق فارس، غرب و شمال هرمزگان و همچنین ارتفاعات مرکزی کرمان رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.

وی همچنین افزود: از اواخر وقت شنبه (۲۷ مهر) نیز با ورود سامانه بارشی به کشور بارش خفیف باران در برخی مناطق غرب و شمال غرب کشور آغاز می‌شود.

به گفته ضیائیان، روز‌های یکشنبه و دوشنبه با توجه به تشدید فعالیت این سامانه، کاهش دما و رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی و مرکز کشور پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از روز یکشنبه (۲۸ مهر) تا سه شنبه (۳۰ مهر) دمای هوا در این مناطق بین ۴ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد.

ضیائیان در مورد وضعیت هوای تهران نیز گفت: برای روز پنجشنبه تهران پیش بینی می‌شود که آسمان کمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود و این وضعیت تا روز شنبه ادامه خواهد داشت، اما پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که احتمال بارش پراکنده در روز یکشنبه (۲۸ مهر) و رعد و برق و وزش باد برای روز دوشنبه تهران (۲۹ مهر) وجود دارد و کمینه دما تا ۱۵ درجه نیز کاهش می‌یابد.

پاسخی بگذارید