تاریخ : 1396/01/30 18:08
شناسه : 34365

سید محمود میرفیضی امروز در همایش سراسری کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی مازندران در محل ستاد انتظامی این استان، با بیان اینکه در ایام نوروز برنامه های ویژه امنیتی و حفظ آرامش از سوی نیروها به اجرا درآمد اظهار کرد: در نیروی انتظامی ظرفیت های خوبی وجود دارد و نتایج آن در کاهش میزان تصادفات و بخش ترافیک قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اینکه مازندران در بخش قرارگاه جهادی آموزشی که به صورت دو سالانه برگزار می شود رتبه دوم را به دست آورد، تصریح کرد: نیروی انتظامی مازندران در بخش تحقیقات و حوزه علمی نیز رتبه دوم را به دست آورد و در بخش فعالیت قرآنی، ۳ سال متوالی رتبه نخست را کسب کرد و نتایج مسابقات سال گذشته هنوز اعلام نشده است.

فرماندهی انتظامی مازندران افزود: در بخش جرایم خشن و وقوع سرقت افزایش ۵ درصدی وجود داشت و در حوزه کشف مواد مخدر ۱۴درصد نسبت به سال گذشته رشد و نزاع دسته جمعی کاهش پیدا کرد.

میرفیضی با بیان اینکه چند راهبرد در سال ۹۶ برنامه ریزی شده است، گفت: تعامل درون و برون سازمانی، برنامه محوری و تربیت مدیران اثربخش از جمله این راهبردها است.

وی با اشاره به تاکید نیروی انتظامی مازندران برروی ۴ رویکرد تعامل گرایی، اقتدارگرایی، اقتضاگرایی و تحول گرایی، خاطرنشان کرد: اولویت برنامه ها برروی برنامه های درون و برون سازمانی، کاهش جرایم، افزایش قدرت کشف مواد مخدر، مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان یافته و غیره است.

میرفیضی رسیدگی به حفظ امنیت و آرامش در برگزاری انتخابات سال جاری را یکی از ماموریت های مهم نیروی انتظامی استان عنوان کرد و گفت: به منظور حفاظت و نظارت بر صندوق های اخذ رأی با توجه به تاکید رهبری بر حفظ امنیت و آرامش در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهرو روستا، قرارگاه امام علی (ع) فعال شده است.

فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه مجموعه نیروی انتظامی در بخش پیشگیری بیشترین ارتباط را با مردم دارد، افزود: بهبود خدمات انتظامی، استفاده از تمامی ظرفیت ها و فناوری در این حوزه مورد توجه قرار می گیرد.انتهای پیام

پاسخی بگذارید