درنخستین جشنواره رسانه و تامین اجتماعی رخ داد:
گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1400/07/4 11:14
شناسه : 399713

نخستین جشنواره استانی رسانه و تامین اجتماعی قم که با حضور مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی با موضوع خدمات غیرحضوری و طرح 3070 سازمان تامین اجتماعی، همراه با معرفی آثار برتر برگزارشد زهره مهرنوروزی خبرنگار شاخه سبز در بخش مصاحبه و گفتگو حائز رتبه برتر شد.


به گزارش  شاخه سبز ، آیین اختتامیه نخستین جشنواره استانی رسانه و تامین اجتماعی با عنوان "خدمات غیرحضوری و طرح 3070 " ظهر سه شنبه در سالن جلسات اداره کل تامین اجتماعی استان با حضور مدیرکل تامین اجتماعی قم و برگزیدگان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در این آیین از برگزاری نخستین جشنواره رسانه و تامین اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی برای معرفی هرچه بهتر سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد بیمه ای کشور نام برد و گفت: نخستین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه قم با شعار « تأمین‌اجتماعی الکترونیک، گامی بلند در راستای تحقق دولت الکترونیک » با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه با نقش و اهمیت خدمات این سازمان فراگیر ‌اجتماعی و نیز به ‌منظور تقویت تعامل سازنده با رسانه‌ها به ‌عنوان رابط میان نهادهای خدمتگزار و مردم و قدردانی از جایگاه خطیر اهالی و اصحاب رسانه استان قم برگزار شد.

علی اصغر دادخواه افزود: این جشنواره تلاش کرد با بهره‌گیری از دانش و تجربه فعالان خبره دو حوزه رسانه و تامین اجتماعی، آثار رسانه‌ای انتشار یافته در زمینه خدمات الکترونیک تامین اجتماعی را بررسی کند.
وی با اشاره به نقش رسانه در آگاهی بخشی جامعه گفت: برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب به جامعه هدف لزم است که رسانه . تامین اجتماعی تعامل خوبی داشته باشد و امیدواریم این چشنواره همچنان ادامه داشته باشد.

در ادامه دبیر نخستین جشنواره استانی رسانه و تامین اجتماعی در قم نیز با اشاره به مراحل کار در این جشنواره تصریح کرد: دریافت آثار، داوری و سایر امور در این جشنواره توسط اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان و با حضور خبره ترین اهالی رسانه در سطح ملی و استانی انجام شد که اقدامی رو به جلو است.

محمد تلخابی تصریح کرد: بیش از 270 اثر از 50 رسانه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در نهایت 62 اثر توسط داوران ، شایسته داوری شناخته شدند و 14 اثر به عنوان آثار برتر معرفی و انتخاب شدند.



پاسخی بگذارید