معاون استاندار قم خبر داد؛
گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1400/08/29 11:41
شناسه : 400538

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم گفت: در بخش کشاورزی استقبال کشاورزان بیش از سهم ۱۹۰ میلیارد تومانی استان از تسهیلات رونق تولید است.

مهرداد غضنفری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه هفتگی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه استقبال مطلوبی از تسهیلات بخش کشاورزی رونق تولید از سوی کشاورزان در استان شده گفت: پرونده‌های معرفی شده جهت دریافت تسهیلات به بانک‌ها باید حداکثر در ظرف زمانی ۴۵ روزه تعیین تکلیف شوند و با توجه به این استقبال باید سهم استان از تسهیلات ملی افزایش یابد.

وی بیان کرد: ۱۸۰ میلیارد تومان سهم بخش کشاورزی قم از تسهیلات ستاد رونق تولید طی سال جاری است که تاکنون ۲۲۸ میلیارد تومان پرونده در این بخش به بانک‌ها معرفی شده است.

غضنفری عنوان کرد: با توجه به استقبال زیاد کشاورزان از تسهیلات رونق تولید تلاش می‌شود تا با هماهنگی بانک‌های عامل سهم بخش کشاورزی با اطمینان از خروجی مثبت آن در اشتغال و تولید استان افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان الویت دادن طرح توسعه صنعتی گفت: به طرح توسعه ۲.۵ هکتاری ناحیه صنعتی خور آباد نیز ابراز داشت: هم اکنون وسعت موجود این ناحیه صنعتی ۲ هکتار است.

غضنفری گفت: طرح توسعه ۴۴ هکتاری ناحیه صنعتی سیرو ۴ ماه به دلیل عدم پیگیری‌های لازم متوقف شده است.

پاسخی بگذارید