وزیر کشور:
تاریخ : 1401/06/6 11:35
شناسه : 401158

شاخه سبز - وزیر کشور آنچه را که در قالب ایران‌هراسی با هدف جلوگیری از آمدن گردشگر به ایران بیان می‌شود، حرف‌های بی‌منطق و ناصحیح دانست و گفت: امنیت ما نسبت به اروپا چه بسا بهتر است، گردشگران در سفر به ایران نگران نباشند.

به گزارش شاخه سبز سال‌هاست دستگاه تبلیغی رسانه‌ای بیگانه، سیاست ایران‌هراسی را در افکار عمومی جهان ترویج می‌کند، سیاست نخ‌نمایی که تلاش می‌کند از ایران تصویری نا امن و سیاه در جهان ثبت کند، سیاستی که قطعاً در بازار گردشگری به نفع رقیبان منطقه‌ای و جهانی خواهد بود. عجیب نیست که وقتی آمارها رشد گردشگر خارجی در ایران را نشان می‌دهد بلافاصله بسته‌های تبلیغاتی ضد ایرانی و ایران هراسی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، روند افزایشی به خود می‌گیرد.

وزیر کشور: امنیت ما نسبت به اروپا بهتر است/ گردشگران نگران نباشند

مسائل خود را کوچک و مشکلات ما را بزرگ‌نمایی می‌کنند!

احمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گردشگری ایرنا درباره امنیت به عنوان زیرساخت گردشگری و تامین آن برای گردشگران خارجی گفت: امنیت در کشور ما بسیار خوب است، حتی در مقایسه با کشورهای اروپایی امنیت ما چه بسا بهتر است.

وی گفت: آنچه که دیگران در قالب ایران‌هراسی تلاش کرده و بیان می‌کنند تا از آمدن گردشگر به ایران جلوگیری کنند، حرف‌های بی‌منطق و نا صحیح است.

پاسخی بگذارید