شهردار کلان‌شهر شیراز:
تاریخ : 1401/07/20 15:34
شناسه : 401271

شهردار شیراز با بیان اینکه مسوولین هیچ شأنی جز خدمت به مردم ندارند، گفت: طرح پیوند بین مردم و مسؤولین در راستای تکریم شهروندان اجرایی می‌شود.




به گزارش شاخه سبز ، محمدحسن اسدی در جلسه شورای اداری شهرداری شیراز که با حضور مدیران این مجموعه برگزار شد با بیان اینکه معتقد به تدوین و اجرای خط مشی راهبردی و برنامه‌ریزی در همه امور شهرداری شیراز بوده است، تصریح کرد: باید در همه فعالیت‌ها براساس راهبرد برنامه‌محوری حرکت کرد.
وی با بیان اینکه مسؤولین هیچ شأنی جز خدمت به مردم ندارند، افزود: در راستای تحکیم شهروندان، طرح پیوند بین مردم و مسؤولین را اجرایی می‌کنیم.
 شهردار کلان‌شهر شیراز با اشاره به بدهی‌های موجود بیان کرد: به سمت ساماندهی بدهی‌ها حرکت خواهیم کرد.
به گفته اسدی؛ پایش هزینه، جذب سرمایه‌گذار، انعقاد قرارداد و تامین منابع مالی برای بهره‌برداری از خط ۲ مترو در سال جاری در دستور کار خواهد بود.
مدیر ارشد شهری شیراز با تصریح بر ظرفیت یاوران شورای اسلامی شهر گفت: تقویت روابط شهرداری با یاوران و معتمدین سطح محلات در دستور کار مناطق شهرداری شیراز باشد.
وی با تاکید بر اجرای برنامه‌های فاخر توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، خواستار حرکت این سازمان برمبنای نقشه راه امور فرهنگی شد.
اسدی بر پیوست فرهنگی و اجتماعی پروژه‌های عمرانی، آموزش شهروندی و گسترش فعالیت های ورزشی برای شهروندان در نقاط مختلف شهر تأکید کرد.
 محرومیت‌زدایی از دیگر مواردی بود که مورد توجه جدی شهردار شیراز قرار داشت و زیباسازی شهر و ساماندهی مشاغل مزاحم را از دیگر دستور کارهای شهرداری برشمرد.
بنابراین گزارش، در این جلسه که با حضور معاونین، شهرداران مناطق، رؤسای سازمان‌ها، مدیران کل، مشاوران و دیگر مدیران ستادی تشکیل شد، برخی اعضای حاضر در جلسه به ارائه گزارش و نقطه نظرات خود پرداختند.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید