تاریخ : 1402/03/16 12:11
شناسه : 403052

شاخه سبز- پس از برگزاری رقابت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی در مجارستان، کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی اسامی نفرات ملی‌پوش را اعلام خواهد کرد.

کشتی ایران امسال سال شلوغ و پرترافیکی پیش‌رو دارد و گوش‌شکسته‌های ایران باید در چهار رقابت مهم از جمله قهرمانی جهان- صربستان (یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک)، بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین، قهرمانی امیدهای جهان و مسابقات داخل سالن آسیا شرکت کنند.

محک زدن تمامی سرمایه‌های کشتی ایران در مسابقات‌ بین‌المللی از جمله اهداف فدراسیون در سال پرمشغله کشتی است.

این درحالی است که کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی هنوز به جمع‌بندی نهایی برای اعلام ترکیب تیم‌ها جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی نرسیده است.

از طرفی پس از رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲، چرخه انتخابی تیم ملی فرنگی برای حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ و بازی‌های آسیایی چین تدوین و بر روی خروجی سایت فدراسیون کشتی قرار گرفت.

بر اساس این چرخه تکلیف هر کشتی‌گیر که کار خود را از چه مرحله‌ای شروع کند، مشخص شد و تمامی کشتی‌گیران در این چرخه حضور یافتند. ضمن این‌که نفرات مدال‌آور نیز به تورنمنت‌های مختلف برای محک خوردن اعزام شدند.

رقابت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی در قرقیزستان نیز یکی از مراحل چرخه انتخابی تیم ملی محسوب بود و حالا ۲ تورنمنت جام وهبی امره ترکیه (اواخر خردادماه) و جایزه بزرگ مجارستان که رنکینگ اتحادیه جهانی نیز محسوب می‌شود (دهه سوم تیرماه) در دستور کار کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی است.

پس از برگزاری رقابت‌های رنکینگ مجارستان، جلسه کادر فنی برگزار و سرمربی تیم ملی نفرات ملی‌پوش را به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد.

پاسخی بگذارید