گروه: سایر / یادداشت
تاریخ : 1402/03/17 17:30
شناسه : 403073
مقام معظم رهبری امید و ایمان را عنصر مهم و سازنده در برابر تمام تهدیدات داخلی و خارجی ارزیابی کردند . و نرم افزار امام خمینی در برابر تمام زیاده خواهی های استکبار جهانی به رهبری آمریکا را دمیدن در نور ایمان و خودباوری و امید ارزیابی کردند . 
امید و همچنین ایمان به راهی که انتخاب کرده ایم از عوامل بسیار مهم و اساسی در جهت پیشرد تمام عرصه های اجتماعی ، فرهنگی و صنعتی است .
در عرصه های فردی وهم جمعی این موضوع بسیار مهم است . اگر ملتی بخواهد مسیر رشد و تعالی و همچنین رستگاری را بپیماید ، راهی جز امید آفرینی و ایمان به مسیری که انتخاب کرده را ندارد .
رهبری معظم انقلاب در مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) به این مهم اشاره داشتند و آنرا عامل اساسی در بر طرف کردن تمام مشکلات فرهنگی و حتی معیشتی و اقتصادی ارزیابی کردند . در این زمینه تمام اقشار مردم از کسبه گرفته تا نخبگان و دانشگاهیان و حوزویان وظیفه دارند در این جهت حرکت کنند . واما رسانه ها نیز وظیفه خاص خود را دارند ، تنویر و پرداختن به جهاد تبین در جهت ایجاد امید و همچنین در تقویت بنیه های ایمانی مردم وظیفه سگینی دارند . 
امید آفرینی و همچنین ایمان به خداوند قادر متعال و انتخاب مسیر درست به سوی آرمانهای انقلاب ، ما را به سر منزل مقصود خواهد رساند .
                               مدیر مسئول

پاسخی بگذارید