تاریخ : 1402/03/22 12:11
شناسه : 403135

 

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ‌ها، ماشین آلات و صنایع وابسته از روز 22 تا 26 خردادماه برگزار می‌گردد.

این رویداد نمایشگاهی در ۶۵۰۰ متر فضای مفید نمایشگاهی و با حضور ۱۴۹ مشارکت کننده از استان‌های اصفهان، تهران، یزد، شیراز و تبریز که در بخش‌هایی تولید کنندگان ماشین الات و ابزار الات سخت، پرداخت طلا و جواهرات، تولید کنندگان و فعالان بخش فروش طلا و جواهرات، هنرمندان و فروشندگان سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی فعالیت دارند برپا خواهد شد.

از برندهای حاضر در نمایشگاه بین‌المللی طلا اصفهان می‌توان به نام‌های آوا گلد، اذر گاد، زرتاج،  جی تی ای، خاتم و کنترل اکسید ماد، اسوه و کوشا تک، صالحی ماشین، تکامل صنعت، ماشین سازی امین جواهری، علما زاده، ماشین سازی کلانتری، گروه صنعتی راز، اروین صنعت، التین تکنیک، ملک محمدی، افراز ماشین، بازرگانی اشرفی و مسائلی اشاره کرد.

شانزدهمین نمایشگاه طلا اصفهان با حضور مشارکت کنندگانی از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا و هند برگزار خواهد شد که در مقایسه با دوره‌های گذشته و از منظر جذب شرکت‌های خارجی رشد قابل توجهی داشته است.

تفاوت این دوره از نمایشگاه طلا با دوره‌های پیشین تغییر مشارکت کنندگان صنعتی و سازندگان طلا بوده است. در نمایشگاه طلا سال ۱۴۰۲ و با توجه به آمار مشارکت کنندگان ۵۵ درصد فعالان در حوزه طراحی، ساخت، سازندگان طلا و گالری‌دارها است و ۴۵ درصد مربوط به ماشین آلات و تجهیزات صنعتی است.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ‌ها، ماشین آلات و صنایع وابسته از روز ۲۲ تا ۲۶ خردادماه و ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزبان علاقه‌مندان، صنعت‌گران، صاحبان کسب و کارها و عموم شهروندان خواهد بود.

لازم به ذکر جهت رفاه حال شهروندان گرامی و فراهم کردن امکان بازدید از این رویداد نمایشگاهی برای اقشار مختلف مردم، بازدید از این نمایشگاه در روز جمعه ۲۶ خردادماه از ساعت ۱۰ الی ۲۱ است.

 

پاسخی بگذارید