تاریخ : 1402/03/23 13:44
شناسه : 403153

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی تعداد ۱۳۸ پروژه بخش کشاورزی در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شاخه سبز ، مهرداد مرادمند رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان با اشاره به  پروژه‌های قابل افتتاح سازمان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی تعداد ۱۳۸ پروژه بخش کشاورزی در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی افزود: این ۱۳۸ طرح با مجموع اعتبار ۴۲۳ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و بخش زیادی از اعتبارات لازم برای اجرای این طرح‌ها توسط بخش خصوصی تأمین شده که نشان‌دهنده استقبال سرمایه‌گذاران برای ورود به بخش کشاورزی است.

 

مردادمند اضافه کرد: تعداد خانوار بهره‌بردار طرح‌های کشاورزی استان در هفته جهاد کشاورزی بیش از ۳ هزار ۳۴۶ خانوار هستند، همچنین با افتتاح این ۱۳۸ طرح، زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای ۴۳۹ نفر فراهم خواهد شد و برای ۲۰۲ نفر نیز تثبیت اشتغال به همراه خواهد آورد.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان افزود: از مجموع این طرح‌ها، تعداد ۵۶ طرح در بخش تولیدات گیاهی، ۳۴ طرح در بخش آب و خاک و امور فنی مهندسی، ۲۴ طرح منابع طبیعی و آبخیزداری، ۶ طرح امور عشایر، ۵ پروژه تحقیقات کشاورزی، ۵ پروژه تعاون روستایی، ۵ پروژه تولیدات دام و طیور و آبزیان و ۳ پروژه مربوط به صنایع کشاورزی هستند.

پاسخی بگذارید