سازمان هواشناسی اعلام کرد؛
تاریخ : 1402/12/20 12:02
شناسه : 407537

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:  فردا دوشنبه ۲۱ اسفند اکثر استان‌ها و مناطق کشور به‌ غیر از نوار غربی و جنوب شرق کشور بارندگی خواهیم داشت.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز یکشنبه ۲۰ اسفند در شمال غرب، غرب، نیمه غربی سواحل دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی، جنوب شرق و نوار شرقی کشور بارندگی گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

فردا دوشنبه ۲۱ اسفند اکثر استان‌ها و مناطق کشور به غیر نوار غربی و جنوب شرق کشور بارندگی خواهیم داشت. سه شنبه ۲۲ اسفند در نیمه شرقی سواحل دریای خزر، مناطقی از شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور بارش و در نوار شرقی کشور کاهش نسبی دما رخ می‌دهد و اواخر وقت سه شنبه این سامانه از شرق کشور خارج می‌شود.

چهارشنبه ۲۳ اسفند در جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام برقرار خواهد بود. طی این مدت نیز بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف و در مناطق جنوبی و شرقی کشور با رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید همراه است.

آسمان تهران امروز ۲۰ اسفند صبح تا ظهر کمی ابری از بعدازظهر ابری و با افزایش باد، به تدریج بارش باران همراه خواهد بود همچنین احتمال رگبار و رعد و برق هم وجود دارد و حداقل دمای پایتخت ۵ و حداکثر دما ۱۶ درجه سانتیگراد است.

پاسخی بگذارید