تاریخ : 1396/03/3 13:07
شناسه : 44712
حجت‌الاسلام رسول منتجب نیا در جشن پیروزی حامیان روحانی در آمل با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور گسترده خود حماسه ای بزرگ رقم زدند؛ عنوان کرد: ملت ایران با حضور خود به دنیا نشان داد که آگاه است و می تواند برای سرنوشت کشور خود تصمیم بگیرد.

وی با بیان اینکه صف های طولانی مردم ایران در پای صندوق های رای نشان داد مردم سیاه نمایی را قبول نکرده و فریب نمی خورند، یادآور شد: رای 23 میلیون نفری مردم ایران به روحانی نشان از اعتماد مردم به ایشان است.

منتخب نیا با تاکید بر اینکه اگر مسائل حاشیه ای نبود و روحانی فرصت بیشتری برای تبلیغات داشت آرایی بیشتر از 45 میلیون رای کسب می کرد، گفت: روحانی دارای سابقه علمی، دارای صداقت و راستی و مردمی فاخر است.

قائم مقام دبیر کل حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه باید خدمات حسن روحانی به مردم بازگو شود، افزود: روحانی کشور را در سال 92 از بحرانی بزرگ نجات داد زیرا کشور در یک منجلاب فرور رفته بود.

وی ادامه داد: بسیاری از زیرساخت های کشور در دولت نهم و دهم ضربه خورده بود، اما دولت روحانی در زمینه هایی مانند کاهش واردات و کاهش تورم و افزایش اشتغال و رشد اقتصادی و طرح تحول سلامت زمینه توسعه و رفاه را در کشور فراهم کرد.

منتجب نیا با تاکید بر اینکه روحانی با اندیشه خشن مخالف بوده و دفاع از حقوق زنان و جوانان را سرلوحه برنامه های خود قرار داده است، گفت: برنامه های روحانی برای اداره کشور موثر بوده است.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید