تاریخ : 1397/11/7 20:11
شناسه : 205421


مهدی غلامی خبرنگار و سرپرست روزنامه شاخه سبز - چندی پیش بهروز اکرمی به عنوان معاون سیاسی جدید استانداری مرکزی معارفه شد وبه جای فتح اله حقیقی که قبلا این مهم را عهده دار و به سمت استانداری زنجان رسیده بود، نشست.

اما در این میان نکته ای که حائز اهمیت میباشد اینست که حقیقی به خوبی توانست در معاونت سیاسی مرکزی مدیریت کند و یک فضای وحدت و انسجام را در استان به وجود آورد که دور از ذهن هم نبود چراکه وی قبلا سوابق شایسته ای در معاونتهای سیاسی بوشهر و البرز نیز داشت.

قبل از حقیقی نیز شکراله حسن بیگی این مهم را عهده دار بود و وی هم با توجه به شناخت و سوابق فرمانداری در استان ، کارنامه خوبی را برجا گذاشت و به یکباره به معاونی سیاسی استانداری و سپس سرپرستی استانداری تهران رسید.

در حال حاضر نیز بهروز اکرمی فردی غیربومی با سوابقی مانند معاونی سیاسی هرمزگان،فرمانداری قشم، بندرلنگه و بندرعباس، معاونی حمل ونقل  و ترافیک شهرداری بندرعباس و... را که در کارنامه خود دارد، به این مهم نایل آمده و حال باید دید که وی میتواند جایگزین مناسبی برای این سمت باشد وهمچنین همانند همتایان قبلی از این سکو به جاهای بالاتر پرش میکند و یانه.

در نهایت این مهم را باید اشاره کرد که بسیاری از افراد بر این باور بودند که فردی بومی و از داخل خود مجموعه استانداری به این سمت خواهد رسید که این مهم میسر نشد و به این دلیل و عملکرد شایسته معاونین سیاسی سابق توقع از بهروز اکرمی در استان مرکزی بسیار بالاست.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران

  1. قائم حیدری

    به امید خدا میتونه .