تاریخ : 1397/11/9 00:41
شناسه : 205448

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: افراد سود جو با اعمال نفوذ در دستگاه های اجرایی حق و مقررات را نادیده می گیرند، و نمی دانند سرانجام عملشان با شکست روبرو خواهد شد .



به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - هدایت الله جمالی پور در بازدید از شهرک صنعتی شمس آباد ضمن گرامیداشت دهه فجر، بیان کرد : متولی اصلی و دلسوز مجموعه های صنعتی، اداره صنعت، معدن و تجارت است و ما بعنوان تسهیل گر در فرمانداری کمک به پیگیری امور می کنیم.


جمالی پور خاطر نشان کرد : در مجموعه مدیران نباید عملکردی سرزند که به واحد صنعتی آسیبی وارد شود. مسوولان ما در رویکرد استانی و کشوری همواره در پی گره گشایی هستند و گاها مورد تهمت های ناروا و حاشیه سازی مخالفان قرار می‌گیرند اما با این حال حتی در شرایط سخت نیز بدنبال راهکار اصلی هستند.


فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در هر سازمان و نهادی تخلف وجود دارد اما این عدم رعایت قوانین تا زمان محدودی می تواند دوام داشته باشد و وقتی بخواهد آن عمل را  به سرانجام برساند، قطعا با شکست روبرو خواهد شد و باید تبعات عواقب خود را بپذیرد . چون یک عده افراد سودجو وقتی وارد کار می شوند و یکسری دسترسی ها را پیدا می کنند دیگر از قوانین تبعیت نمی کنند.


وی اذعان کرد : امروزه صنعتگران ما در این شرایط سخت تمام تلاش خود را در خدمات تولید و اشتغالزایی قرار دادند. نگاه دولت و نظام حمایت است همه ما می خواهیم کمک کنیم ولی قوانین دست وپاگیری وجود دارد که ایجاد زحمت برای مدیران و کارمندان می کند و امکان اینکه بتوانندبا تمام ظرفیت های موجود تولید را به افزایش دهند، سخت می شود. لذا ما مسوولان هر چقدر که ظرفیت در اختیار ما قرار دارد به نفع شما تمام کنیم قطعا به رشد تولید کمک کردیم و صنعتگر جان دوباره می یابد.


جمالی پور افزود: گاها بعضی اوقات در تصمیمات با سختی مواجه می شوید چون ما نمی توانیم آنگونه که باید، عمل کنیم؛ چون از گذشته تا بحال نگاه نظارتی کار مدیریتی را سخت می کند. بدان معنا که نگاه مان با تصمیم دو وجه است. ولی همه ما بر این باور و اعتقادیم که اگر صنعتگر ما راضی باشد پیرو آن رفاه و اشتغال و امید مردم افزایش می یابد. 


فرماندار ویژه شهرستان ری متذکر شد :دستورالعمل های فرا دستی هم باید طوری باشد تا صنعتگر رغبت حضور یابد، نه آنکه سرمایه گذاری ها در خارج از کشور باشد و ما از ظرفیت های صنعتگر داخلی از خارج کشور بهره ببریم. کشورما بستر های زیادی در زمینه های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، صنعت دارد؛ حیف است با این همه ظرفیت مانع رشد و توسعه شویم زیرا بزرگترین خطر برای مملکت است.


جمالی پور در پایان افزود :مدیران زمانی موفق خواهند بود که خدمتگزار باشند به همین خاطر می نویسند ارباب رجوع، چون مراجعه کنندگان بر ما برتری دارند پس نباید مدیران نگاه غیر ازین داشته باشند در غیر اینصورت مدیریت آنان آسیب زا خواهد بود.

انتهای پیام/


پاسخی بگذارید