تاریخ : 1397/11/29 09:28
شناسه : 205716


مهدی غلامی خبرنگار و فعال رسانه ای استان مرکزی گفت:بعضی از نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی عملکردی شایسته و بعضی دیگر بسیار ضعیف بوده اند و به همین دلیل در مجموع نمیتوان عملکردی را از آنها ارائه داد و هر فرد را میبایست به تنهایی تحلیل کرد.

غلامی افزود: یک نماینده مجلس باید در آن حدی باشد که در آن جایگاه بتواند امتیازی برای شهر خود بگیرد به خصوص امسال که بودجه های استانی کاهش پیدا کرده و بیشتر بودجه ها به سمت ملی سوق داده شده است.

وی ادامه داد:استان مرکزی هم در بودجه ها جزو استانهای آخرین میباشد و شرایط خوبی ندارد علی رغم اینکه دو نماینده بسیار در این راستا تلاش کرده اند.

غلامی همچنین اظهار داشت: در بعضی از انتصابات برخی از نماینده ها دراستان بسیار خوب عمل کرده اند ولی عده ای از آنها در پاره ای از موارد بدون هیچ دلیلی علی رغم وجود گزینه های بومی شایسته به دنبال گزینه های غیربومی بی لیاقت بوده اند که واقعا جای تعجب دارد و دیگر اینکه بعضیها هم با اهرم فشار سعی کرده اند فردی خاص را بدون گذراندن مراحل ، در سمتهای قابل توجهی در حوزه انتخابی خود قرار دهند.

غلامی همچنین بیان داشت:با استانی شدن انتخابات مجلس مطمینا افراد توانمندتری به این مهم ورود پیدا میکنند و مجمع نمایندگان استان مرکزی اعتبار و شان بیشتری را به خود میگیرد که میتوان در این راستا امید به فردایی بهتر برای استان داشت.

این فعال رسانه ای استان مرکزی درنهایت اعلام کرد:انتخابات مجلس ۹۸ نزدیک و فرصت برای رفع نواقص و کم کاریها کم میباشد و نماینده ضعیف در صورت تایید صلاحیت مجدد اگر به دنبال رای آوردن در دوره بعدی است میبایست در این فرصت کم خودی نشان دهد و برای شهر و مردم دیار خود جبران نماید و در غیر اینصورت با این نحوه عملکرد که همگان شاهد آن هستند ، باید دلش را به همان چندتا عکس از قبل گرفته در مجلس خوش کند و رویای رای آوری در استان مرکزی را از ذهنش بیرون اندازد و همچنین امیدواریم که در سال ۹۸که به تفکیک به تشریح عملکرد نماینده ها پرداخته میشود، شاهد ارزیابی قابل قبولی باشیم.

  انتهای پیام/

پاسخی بگذارید