تاریخ : 1397/11/30 11:15
شناسه : 205746


مهدی غلامی خبرنگار و فعال رسانه ای استان مرکزی_محمد کریم شفیعی به عنوان سومین گزینه بعد از رفتن داود تاجران به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان است که به عنوان شهردار اراک از سوی اعضای شورای شهر  انتخاب میشود و شورا این بار به دنبال آن است که این نحسی عدم تایید صلاحیت به پایان برسد.

مسئله حائز اهمیت اینست که صحبتهایی مبنی بر عدم تایید صلاحیت شفیعی نیز همانند گذشته وجود دارد ولی عده ای نیز در این راستا اعلام نموده اند که مانعی در این امر نیست و همچنین صحبتهایی نیز مطرح میباشد که وی با گروهی معلوم الحال و منفعت طلب، شهرداری را تقسیم بندی کرده که وی نیز این مسئله را به طور کامل رد کرد.

نکته دیگر آنکه شفیعی ۸رای از ۱۰رای موجود را کسب نمود و یکی از اعضای شورا نیز در جلسه حضور نداشت و اگر با تاجرانی که ۱۰رای و یک رای سفید را به دست آورد ، مقایسه نماییم ، متوجه خواهیم شد که وی از مقبولیت کمتری در شورا برخوردار است و در این راستا کار سختی در پیش دارد.

از طرفی اعضای اصولگرا شورا به طور صددرصد به شفیعی و عملکردش رای نداده اند و تنها به دلیل مصلحت شهر و شهرداری و شرایط موجود مانند از دست دادن زمان به این گزینه رای داده اند ، که بازهم این مهم کار را برای شفیعی سختتر میکند.

حال با این تفاسیر باید دید حکم شهرداری محمد کریم شفیعی خواهد آمد و قانون نانوشته  تا ۳نشه بازی نشه اینجا هم صادق میشود؟ درغیر اینصورت این گزینه هم همانند دوتای دیگر از دور خارج خواهد شد.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید