تاریخ : 1397/12/29 10:45
شناسه : 206139

 
به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - رحمان آذر خرداد رییس شورای اسلامی شهر کهریزک ی پیامی عید نوروز را به مردم شریف شهر کهزیزک تبریک گفت؛

بسم الله الرحمن الرحیم


یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال


فرارسیدن نوروز را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد به تمام همشهریان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال برای شما مسئلت دارم.
 ملت ما با همدلی و همبستگی سختی ها و مصائب فراوانی را پشت سر گذاشته است و توانسته است  با وحدت کلمه در طول قرن ها و اعصار گذشته، بار ها از هویت ملی و اسلامی خود در برابر آسیب ها و تهدید های بیشمار دفاع کرده و از تمدن بزرگ و تاریخ ساز خود با رشادت و آگاهی پاسداری نماید.
انقلاب شکوهمند اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فرزندان این آب و خاک از میهن اسلامی مان، تنها دو نمونه از ثمرات و برکات بی بدیل یکدلی در تاریخ معاصر ماست و سزاست که بر امام شهیدان و شهیدانمان درود فرستیم.
نوروز فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم و تا رسیدن به ایرانی آباد، مستقل و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توام با معنویت، آرامش و امید، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم و اینک در آستانه سال های بلوغ و بالندگی ایران اسلامی، بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی و پیروی از فرامین و منویات مقام معظم رهبری هستیم.
در آغاز سال جدید آرزوی ما برای همه شهروندان عزیز کهریزک، زندگی در شهری اخلاقی، زیبا، ایمن، شاد، آباد و توسعه یافته می باشد . 
آرزوهای ما برای شهرمان و شهروندان آن، از جنس رویا و شعار نیست بلکه اهداف به دقت برنامه ریزی شده اند و در سال جدید با قاطعیت و پشتکار در جهت رسیدن به آنها تلاش خواهیم نمود . 
جهت تحقق این امر بی نیاز از مشارکت شما عزیزان نیستیم و دست های مهربان شما را به گرمی می فشاریم .

رحمان آذرخرداد رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک

پاسخی بگذارید