تاریخ : 1398/01/3 22:00
شناسه : 206160


به گزارش مهدی غلامی سرپرست شاخه سبز  در استان مرکزی - علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بیان کرد: میانگین سرعت تردد در محورهای مواصلاتی استان مرکزی 85 کیلومتربرساعت میباشد که 12 درصد تخلفات صورت گرفته در این محورها مربوط به سرعت غیرمجاز بوده است.


زندی فر افزود: از ابتدای طرح نوروزی که در تاریخ ۲۵اسفندماه۹۷شروع شده تا اول فروردین 98، تردد در جاده‌های استان مرکزی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 21 درصد رشد داشته که از این حیث در حال حاضر در جایگاه ۱۲کشور میباشیم و همچنین تعداد آنها 4 میلیون و 636 هزار و 344 تردد وسیله نقلیه در کل محورهای مواصلاتی استان بوده است.


وی ادامه داد: در بازه زمانی مذکور 677 هزار و 877 وسیله نقلیه به استان مرکزی وارد و 732 هزار و 582 وسیله نقلیه از استان خارج شده است.


زندی‌فر پرترددترین محور استان مرکزی را محور اراک-شازند عنوان کرد و اعلام کرد: بیشترین سرعت تردد با 101 کیلومتر بر ساعت در آزادراه ساوه-تهران(مامونیه) به ثبت رسیده است.


مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به حضور گشت‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان مرکزی، افزود: ماشین‌آلات عمود بر جاده در راهدارخانه گلدشت محور اراک – سلفچگان استقرار یافته است، همچنین نیروهای راهداری به صورت شبانه‌روزی در محورهای استان مستقر هستند.


انتهای پیام/


پاسخی بگذارید