تاریخ : 1398/02/11 16:29
شناسه : 206617



به گزارش شاخه سبز - جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور مهدی مجیدی بخشدار کهریزک، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری، شوراهای اسلامی و شهرداری های کهریزک و باقرشهر، ادارات ورزش و جوانان کهریزک و باقرشهر، انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ری، اداره آموزش و پرورش منطقه کهریزک، نیروی انتظامی، ادارات خدمات رسان، نیروی انتظامی و دهیاران روستاهای تابعه در سالن جلسات بخشداری کهریزک برگزار شد.

در این جلسه بخشدار کهریزک با تاکید بر اهتمام هرچه بیشتر نسبت به عملکرد شورای فرهنگ عمومی افزود: شورای فرهنگ عمومی از لحاظ ساختاری عالی ترین مجموعه ای است که می تواند در حوزه فرهنگ فعالیت کند، به همین دلیل باید تلاش کنیم زیرساخت ها فراهم و از ظرفیت این شورا در بخش کهریزک بیش از گذشته استفاده شود.

بخشدار کهریزک افزود: با استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی در بخش کهریزک و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی می توان مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی را شناسایی و برای برطرف کردن آن ها برنامه ریزی کرد.
 مهدی مجیدی اهمیت حضور مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی را برای اجرای برنامه ها مورد تاکید قرار داد و گفت: باید نسبت به مصوبه های فرهنگی اجتماعی احساس تعهد کرد.

در پایان جلسه حاضرین در خصوص برنامه های آتی شورای فرهنگ عمومی از جمله ماه مبارک رمضان گفتگو و تبادل نظر نمودند و طی آن تصمیماتی اتخاذ گردید.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید