تاریخ : 1398/02/12 21:54
شناسه : 206623

نمایشگاه توانمندسازی دانش آموزی در دبیرستان راضیه شکرایی شهرستان ری برگزارشد.


به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - علی محمدی  در همایش تقدیر از دکتر استاد عباس مصلی نژاد خیر نمونه شهرری که بمناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم برگزارشد، ضمن تبریک هفته مذکور، بیان داشت : امروز ما در دبیرستان راضیه شکرایی علاوه بر همایش تجلیل،  نمایشگاه تلفیقی نیز برپا کردیم که یکی از طرح های آن  بیان اهداف پیشرو دانش آموزی به زبان انگلیسی بود.

وی اضافه کرد : در این زمینه  دبیر زبان انگلیسی همراه دبیر هنر شد و با سلیقه مدیریت دبیرستان اهداف و آرزو های دانش آموزان به زبان انگلیسی طراحی و نقاشی شد.

محمدی ادامه داد : این امر باعث شد تا علاقه مندی دانش آموزان به این زبان افزایش یابد و بیشتر اهمیت آن مورد توجه قرار گیرد.

معاون آموزش متوسطه ناحیه دو آموزش و پرورش شهرری افزود: در کنار این نمایشگاه از مهارت های دانش آموزان در صنایع بازیافتی استفاده کردیم تا خلاقیت با این نوع وسایل را به نمایش بگذاریم.

مریم رنگرزی مدیر دوره اول دبیرستان راضیه شکرایی در حاشیه این نمایشگاه گفت: دانش آموزان خلاق ما در 4 زمینه آرزوها، افراد معروف، زنان قهرمان ایران و ائمه اطهار (ع) اهداف خود را به تصویر کشیدند تا در نهایت ایرانی ها را صلح دوست و مثبت اندیش در جهان شناسا شوند.

وی تصریح کرد: ما در جهت توانمندسازی دانش آموزان خود با تلفیق علوم، اعم از فناوری، هنر، زبان انگلیسی در پایان سال تحصیلی درصدد برآمدیم تا علاوه بر بحث نظری، مهارت های  آنان هم افزایش یابد.


پاسخی بگذارید