تاریخ : 1398/02/14 22:12
شناسه : 206645

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت:معضلات و توسعه شهر تهران موجب نابودی شهرستان ری شده است.


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - هدایت‌الله جمالی‌پور  در دومین سمینار نقش شوراها در توسعه شهرستان ری، بیان کرد : اهمیت و نقش شوراها بعنوان یک نهاد سیاستگذار در توسعه شهر، بخش و روستا حائز اهمیت است.

جمالی پور افزود :در دوره های قبلی ما مسوول برگزاری این گرامیداشت بودیم ولی به مرور این امر به خود شورای شهرستان واگذار کردیم تا شاهد پیشرفت بیشتری از آنان باشیم. 

وی گفت : معضلات زیادی از تهران به شهرری واریز شده است، اگر ری در فاصله بیشتری از پایتخت قرار داشت بسیاری از ظرفیت‌هایی که تاکنون مورد غفلت قرار گرفته می‌توانست به فرصت تبدیل شده و رشد قابل توجهی را برای این شهرستان به همراه داشته باشد، امروز شاهد این موضوع هستیم که به دلیل همین مجاورت  ظرفیت‌های تاریخی و  مذهبی از شهرری در حال نابودی است که خود می‌توانست تبدیل به پتانسیل های گردشگری شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری خاطر نشان کرد: توسعه ری با واریز معضلات از تهران به جرات می توان گفت، متوقف شده است چون ری فدایی پیشرفت تهران شد. برخی از مناطق محروم در استان پیشرفت آنچنانی کردند ولی باز ری با بافت فرسوده خود و پروژه خیابان فدائیان اسلام که چهل سال مغفول مانده است، از خاطرات دور می شود.  

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید