تاریخ : 1398/03/27 15:34
شناسه : 207496

رییس شورای اسلامی شهرستان ری گفت: با توجه به ظرفیت های اشتغال و کشاورزی شهرری، از استقرار ۲۸هزار شغل آلاینده و مزاحم در این شهرستان به واسطه شهرداری تهران گله مند هستم.



به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - حسن خلیل آبادی در آیین افتتاح گلخانه روستای عمادآور با عنوان باغ بهشت، با اشاره به اهمیت تولید در بخش کشاورزی اظهار داشت: باتوجه به نامگذاری سال 98از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید که بسیار هوشمندانه و با نظر کارشناسی صورت گرفته، در حال حاضر اگر بخواهیم از اعتقادات و تمامیت ارضی کشور دفاع کنیم، راهی به جز افزایش توانمندی های درونی نداریم.


وی با اشاره به امکانات و ظرفیت های داخلی گفت: تولید تمامی مایحتاج مدنظر ما نیست اما وابستگی زیاد به کشورهای دیگر نیز مورد پسند ما نمی باشد. ما در سرزمین حاصلخیزی قرار داریم که با توجه به چهار فصل بودن، امکان تولید را در تمامی فصل ها برای ما به وجود آوردن است.


رئیس شورای اسلامی شهرستان ری تاکید کرد: اگر مدیریت دانش بنیان، با انگیزه و خلاق در شهر ما حکم فرما باشد، می تواند ظرفیت ها را به منصه ظهور برساند. 


رییس شورای شهرستان ری با اشاره به لزوم استقرار صنایع سبز در منطقه گفت: وجود نهر فاضلاب و استقرار کارگاه های مخرب محیط زیستی موجب دلسردی تولیدکنندگان خواهد شد، لذا باید برای اسکان صنایع و خدمات سبز در شهرستان ری تلاش کنیم.


وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های کشاورزی و اشتغال شهرری از استقرار ۲۸هزار شغل آلاینده و مزاحم در شهرری به واسطه شهرداری تهران گله مند هستم.


خلیل آبادی تاکید کرد: شهرری مظلوم واقع شده و جولانگاه مراکزی است که به جز آلایندگی رهاوردی نداشته است.


وی افزود: با توجه به ظرفیت های گردشگری در جذب گردشگر به واسطه بقعه بی بی شهربانو، هیچ اقدامی در راستای جذب گردشگران صورت نگرفته و تنها از کوه این منطقه جهت تولید سیمان استفاده می شود.


انتهای پیام/

پاسخی بگذارید